İnzibati iş elanları - is-elani.az

İnzibati 65




  • Heyətin idarəolunması
    19 yanvar 2017 в 01:02 | 472 | dAzərbaycan / Bakıd

    İş barədə məlumat - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Müdirin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirmək  - İş haqqında mütəmadi olaraq rəhbərliyi məlumatlandırma  - Daxil olan telefon zənglərinin qəbul edilməsi  - Lazımi sənədlərin, məktubların hazırlanması  - Şirkətin elektron ünvanına daxil olan məktubların cavablandırılması  - Müştəriləri qəbul etmək və xidmətlər barədə ətraflı informasiya vermək  - Şirkətə daxil olan sənədləri qəbul etmək və qəbul olunmuş qaydalara əsasən əlaqədar şəxslərə ötürmək və ya icra etmək  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - I-V gün İş saatları: 09:30-18:30  - Şənbə günü iş saatı 10:00-14:00  - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər -... sonrakı

  • Satış sonrası xidmət sahəsinin qəbuledicisi
    15 yanvar 2017 в 21:59 | 640 | dAzərbaycan / Bakıd

    İş barədə məlumat - Servisə müraciət edən müştərilərin dinlənilməsi və aidiyyəti şöbələrə yönləndirilməsi - Avtomobil və digər texniki vasitələrin müştərilərdən qəbul edilməsi və xidmətin sonuna qədər icra edilməsinə nəzarət - Xidmət sona çatanda texniki vasitələri müştəriyə təhvil verilməsi - Göstərilmiş xidmət barəsində hesabatların tərtib edilməsi - Günlük, aylıq və digər hesabatların hazırlanması və müdiriyyətə təqdim edilməsi - İş saatı:Həftənin 1-5 günləri saat 10:00-19:00, Şənbə saat 10:00-18:00, Bazar günü istirahət Namizədə tələblər - Ali texniki təhsil - Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışmaq bacarığı - Microsoft Office proqramlarını işləmək bacarığı - Kolektivdə işləmək bacarığı - Ünsiyyətcil, müştəriyə yüksək səviyyədə yanaşma tərzi - Məsuliyyətli, işində ciddi olması

  • Sənədləşmə üzrə mütəxəssis
    12 yanvar 2017 в 00:45 | 1915 | dAzərbaycan / Bakıd

    İş barədə məlumat - Gömrük bəyannaməsinin doldurulması  - Təqdim olunan sənədlər əsasında alqı-satqı müqavilələri və invoysların hazırlanması  - Hesabatların hazırlanması.  - İş rejimi: 09:00-18:00 Ünvan: Qaradağ rayonu, Salyan şosesi, Bakı Baş gömrük idarəsinin yanı. Namizədə tələblər - Xanım namizədlər  - Ali təhsil (İxtisasın aidiyyatı üzrə oxşar olması arzuolunandır)  - Microsoft Office proqramlarından Excel və Word-də ən azı ilkin səviyyədə sərbəst işləmək bacarığı  - Ümumi kompüter biliyi (iş prosesində baş verən yüngül nasazlıqları aradan qaldıra bilmək bacarığı və periferiya qurğuları ilə tanışlıq mütləqdir )  - Ən azı orta səviyyədə bir xarici dil biliyi  - Ümumi dünyagörüş (ölkədə... sonrakı

  • Baş menecer (xanım)
    23 dekabr 2016 в 18:13 | 1386 | dAzərbaycan / Bakıd

    PAY production (Şənliklərin və Sürprizlərin təşkili) şirkətinə, baş menecer vəzifəsinə 20-30 yaşlı XANIM tələb olunur. Tələblər: - rus dilində ünsiyyət bacarığı; - kompüter və internetdən istifadə bacarığı; - ali vəya orta-ixtisas təhsilli; - savadlı danışıq qabiliyyətinə malik; - xoş xarici görünüşlü, gülərüz və müsbət auralı; - məsuliyyətli, dürüst, bacarıqlı, zövqlü, işgüzar; - kreativlilik və təşkilatçılıq qabiliyyəti; - bu sahəni sevən biri olmalıdır.   QEYD: İş öyrədiləcək. İş qrafiki və maaş sifarişlərdən asılı olaraq dəyişkəndir. Hal-hazırda qiyabi təhsil alan tələbələr də müraciət edə bilər. Ofis Yasamalda yerləşir. Xahiş olunur, tələblərimizə... sonrakı

  • Ofis Menecer (xanım)
    3 dekabr 2016 в 11:27 | 2138 | dAzərbaycan / Bakıd

      "ERME Travel Baku" turizm şirkətinə Ofis Menecer vəzifəsinə xanım dəvət olunur. 20-30 yaşında. Türkcə bilirsinizsə, avantaj olur. Iş təcrubəsi önəmli deyil. Iş qrafiki: 1-5 gun, saat 10:00 - 19:00 qədər.   Not: lutfən oncə rəsim ilə CV-ni ermetravel@outlook.com adresinə yollayınız.   Ofisdə istifadə olunan ləvazimatlar bittiyi zaman onları sifariş etmək, daxil olan e-mailleri mudiriyyətə çatdırmaq. 20-30 yaşında, türkceyi bilirsinizsə, daha gözəl olur.

  • Ofis Meneceri
    2 dekabr 2016 в 14:02 | 797 | dAzərbaycan / Bakıd

      Kadrlar Şöbəsi müxtəlif işlər təklif edir: 1.Yazı Sənədləşdirmə İşləri: Müxtəlif  sifariş vərəqələrinin və müqavilələrin qeydiyyatdan keçirilməsi və s. 2.Ofis Meneceri:Təşkilati işlərin yerinə yetirilməsi,işgüzar sənədlərin imzalanması,Kadrların işinə nəzarət və s. 3.Satış Menecri: - İş barədə məlumat:                           - Məhsulun satışının təşkil olunması                      - Müştərilərlə danışıqların aparılması                      -... sonrakı

  • Ofis meneceri
    1 dekabr 2016 в 23:49 | 239 | dAzərbaycan / Bakıd

    - Ofisin idarə olunması  - Müştərilərlə ünsiyyətin qurulması və danışıqların aparılması - Şirkətə gələn zəng və müraciətlərin cavablandırılması  - Sosial medianın idarə olunması və mesajların vaxtlı vaxtında cavablandırılması  - Rəhbərlikdən verilən tapşırıların zamanında yerinə yetirilməsi  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi Namizədə tələblər - Ali təhsil  - Ofis proqramlarından səmərəli istifadə  - Müştəri yönümlü danışıq və səlis nitqi olmalı  - Dəqiq və səliqəli olmalıdır  - Məsuliyyətli və punktual olmalı  - Fərdi qərar vermə qabiliyyəti olmalı  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Rus və İngilis dili bilməyi üstünlükdür)

  • Holdinge is qebulu
    21 noyabr 2016 в 23:58 | 525 | dAzərbaycan / Bakıd

    İş barədə məlumat - ofisdə müvafiq görüşlərin təşkili-aparılması,maarifləndirmə,sənədləşdirmə işlərinin aparılması,rəhbərliklə koordinasiyada işləmək. - iş saatı 10:00-18:00 Namizədə tələblər - İşə oğlanlar və qızlar tələb olunur  - Məsuliyyətli, çalışqan, hədəfli, inkişafa meyilli  - Yaş: 23-45 - İşə yaradıcı yanaşma, təşkilatçılıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti  - Kollektivdə işləmək bacarığı  - Gülər üzlü, çevik, məsuliyyətli və səliqəli olmalı

  • Katibə/resepşen
    3 noyabr 2016 в 19:14 | 2463 | dAzərbaycan / Bakıd

    Tələblər: - Xanım ( tələb olunur)  - Azərbaycan və rus dillərində sərbəst və səlist danışmaq  - Məsuliyyətli olmalı  - Dəqiq  - Daxil olan zənglərə cavab vermək.  - Gələn müştərilərə mərkəz haqqında məlumat vermək və qeydiyyata almaq.  - Müdriyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək  - İnsanlarla ünsiyyət qura bilmək bacarığı  - İşində dürüst və səliqəli olmalı  - Kompyuter bilikləri : Ofis proqramları: Word, Excel, Internet  - Şəkilsiz cv-lərə baxılmayacaq - 18 - 23 yaş Vəzifələr: - Daxil olan zənglərə cavab vermək  - Gələn müştərilərə mərkəz haqqında məlumat vermək və qeydiyyata almaq  - Müdriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək İş şəraiti: - İş saati:12:00 dan 20:00 dək  - 6 İş günü: Bazar... sonrakı

  • Top meneceri
    9 oktyabr 2016 в 11:50 | 804 | dAzərbaycan / Bakıd

    İş barədə məlumat - Müraciət edən müştərilərin məlumatlandırılması  - İş qrafiki saat 09:00dan 18:00dək  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - Lazımi sənədlərin hazırlanması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Şirkətin rəsmi ünvanına yönləndirilmiş məktubların cavablandırılması   Namizədə tələblər - Ali təhsil  - Ofis proqramlarını başlanğıc səviyyədə bilməli  - Rus dilini sərbəst bilməli  - Kollektivdə işləməyi bacarmalı, operativ və dəqiqliyi əsas götürülür   -Cv-lerinizi:m_memmedov93@mail.ru  

  • Administrator-inzibatci
    4 oktyabr 2016 в 21:30 | 1457 | dAzərbaycan / Bakıd

    •  komandada işləmə bacarığı; • Ali və ya orta ixtisas təhsil ; • İdarətmədə sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi; • ofis iş prinsiplərini mükəmməl bilməli; • Komanda işi və ünsiyyət bacarığı; • Dil biliyi mukemmel olmali ve eyni zamanda unsiyyet bacarigi olan.