Ofis menecmenti iş elanları - is-elani.az

Ofis menecmenti 33




  • Vakansiya
    15 sentyabr 2017 в 23:13 | 206

    -Telefon zənglərinin yönləndirilməsi  - Ofisdə mövcud işlərin görülməsi  - Lazımi sənədlərin hazırlaması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - İş saatları: 10:00-17:00 - İstirahət günü: Bazar günü   Namizədə tələblər –Ali və kollec təhsilli - 20 yaş yuxarı şəxslər - Xoş görünüşlü  - İnsanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı  - Geniş dünya görüşünə malik olmaq  - Normal səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarıqları  - Kompyuter bilikləri olan  - Azərbaycan və rus dillərində ünsiyyət qura bilən Maraqlanan namizədlər şəkilli CV-lərini... sonrakı

  • Turizm şirketi - Ofis Meneceri (kız)
    8 sentyabr 2017 в 17:35 | 107

    ERME Travel turizm şirketine Ofis Meneceri pozisyonuna kız arıyoruz. 20-30 yaş arası, hoş gorkem. turkceyi biliyorsanız avantaj olur. Not: lutfen once foto ile CV-yi ermebaku@gmail.com adresine yollayınız. Erol Mert +994506603606 Whatsapp numara Iş təcrubəsi önəmli deyil. Nahar şirkət tərəfindən verilir. Iş qrafiki: 1-5 gun, saat 09:30 - 18:00 qədər.

  • BTB-qrup ofis təmsilçisi
    4 sentyabr 2017 в 21:38 | 138

    Ofis Təmsilçisi İş barədə məlumat -Şirkət və istehsalatı haqqında ətraflı və dolğun məlumat vermək. -Ofis daxili işlərə nəzarətin həyata kecirilməsi. -Yaranan suallarla bağli ətraflı məlumatlandırma. -İş qrafiki saat 10:00 dan 17:30 a dək (Bazar istirahət) -Unvan:Nesimi rayon S.Ezizbeyov 179A Namizədə tələblər -22-38 yaş arasi (Xanımlar və bəylər). -İşində ciddi, məsuliyətli, tələbkar olmalı. -Mütləq Azərbaycan dilin bilməli (Rus və İngilis dili arzuolunandir) -Rəhbərlikdən verilən əlavə tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsini həyata keçirməli. - Gülərüz, nəzakətli, yardımçı, hörmətçil, səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı, diqqətli, fikirlərini aydın izah edən, komanda ruhu yüksək olan, cəld, analitik düşüncəsi yüksək olan.... sonrakı

  • Менеджер по работе с иностранными компаниями - 400 - 600 AZN Medical
    5 avqust 2017 в 18:31 | 41

    İş barədə məlumat - Деловая переписка на иностранных языках  - Выполнение всех поручений директора  - График работы: 11:00 - 18:00 Namizədə tələblər - Владение английским и русским языками на высшем уровне  - Владение компьютером и офисными программами  - Грамотная речь Присылайте свои CV по адресу e.atayev@gmail.com

  • Координатор проекта - 500 - 600 AZN Ran-Qrand Company
    5 avqust 2017 в 18:25 | 52

    İş barədə məlumat - Выполнение задач, поставленных руководством и непосредственным руководителем  - Планирование, координация и ведение рабочего графика руководства: организация внешних и внутренних встреч, телефонных переговоров, собеседований; ведение и корректирование рабочего календаря руководства  - Отслеживание поступления документов, корреспонденции и печатных изданий для руководства, своевременная их передача. Контроль и координация получения и отправки входящей и... sonrakı

  • İdxalat-ixracat üzrə mütəxəssis - 500 AZN Sirab ASC
    5 avqust 2017 в 18:21 | 59

    İş barədə məlumat - Gömrük rəsmiləşdirilməsi üzrə sənədlər hazırlanması (müqavilə, hesab-faktura, qiymət kağızı, texniki təsvir və s.) ticarət sertifikatı, idxal lisenziyası, və s. üçün müraciətin edilməsi  - Xarici şirkətlərlə əlaqə yaratmaq və Yükün daşınmasını təşkil etmək  - Sifariş olunan avadanlıqların daşınması üçün optimal nəqliyyat şirkətinin seçilməsi  - İş qrafiki həftədə 5 gün 09:00-18:00, istirahət Şənbə və Bazar Namizədə tələblər - Cinsi: xanım  - Ali təhsilli  - Gömrük rəsmiləşdirməsi və nəqliyyata nəzarət sahəsində minimum 5 il tərübə  - Logistikaya dair prosedur və proseslərə dair hərtərəfli biliklərin olması  - Azərbaycan və Rus dillərini əla... sonrakı

  • 1C operator - 100 - 300 AZN ICGROUP
    5 avqust 2017 в 18:11 | 48

    İş barədə məlumat - İş qrafiki 6 günlükdür (6-cı gün qısa iş günü)  - İş vaxtı 09:30-dan 18:30-dək  - 1-3 ay müddətinə praktika  - 1C proqramında uçotun aparılması  - Verilən tapşırıqların (proqlaşdırma üzrə) yerinə yetirilməsi Namizədə tələblər - Ofis proqamları: MS office (word,excel)  - Problem həll etmək bacarığına malik  - Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət  göstəricilərə sahib olmaq  - Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı  - Analitik təhlil və operativlik bacarığı

  • Operator - 300 - 400 AZN Valet Parking
    5 avqust 2017 в 18:10 | 40

    İş barədə məlumat - Daxil olan sifarişləri qəbul edib, icra etmək  - Daxil olan bütün sifarişləri kompyuterdə qeyd etmək  - İş saatları: 20:00- 08:00  - İstirahət günü həftədə bir dəfə (yalnız həftə içi)  - Əmək haqqı 340 azn Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizədlər  - Məsuliyyətli və kollektivə uyğun olmalı  - Səbirli, təmizkar və təmkinli olmalı  - Cəld və bacarıqlı olmalı  - Müştərilər ilə incə və səlis danışmalı  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis (İngilis dili arzuolunandır)  - Kompyuter proqramlarından istifadə bacarığı  Yalnız şəkilli CV-lər qəbul olunur

  • Call-center operatoru - 300 - 400 AZN INNES
    5 avqust 2017 в 12:54 | 56

    İş barədə məlumat - Məlumat mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və emal olunması  - Sifarişlərin qəbulu və icrasının izlənməsi  - Məmnuniyyət sorğusunun keçirilməsi  - Həftəlik və aylıq raportların təqdim olunması  - Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir  - İş qrafiki: 6 iş günü  - İş ssatları: 1-5 günlər 09:00-18:00, şənbə günü 09:00- 14:00 Namizədə tələblər - Yalnız xanımlar  - Məsuliyyətli, səbirli, stressə dözümlü, gərgin iş rejimində çalışmaq qabiliyyəti  - Səlis diksiya. Məntiqi düşünmə. Diqqətcil  - Rus və Azərbaycan dillərində mükəmməl danışıq qabiliyyəti  - İngilis dilini orta səviyyədə bilməsi  - Ofis proqramlarında mükəmməl işləmə bacarığı ( Word, Excell, Power Point)  - Sənədləşdirmə və yazışma işlərini aparma bacarığı

  • Ассистент директора - 700 - 900 AZN AzTrade
    5 avqust 2017 в 12:53 | 38

    İş barədə məlumat - Перевод документов с английского языка  - Ведение переписки с иностранцами  - График 1-5 с 9:00 - 18:00 Namizədə tələblər - Высшее образование  - Пол женский  - Знание MS Office  - Знание азербайджанского, русского и английского языков в совершенстве Интересующихся лиц просим высылать CV на адрес hr@aztrade.az с указанием названия вакансии

  • Администратор офиса - 800 AZN Gidromaşservis QSC
    5 avqust 2017 в 12:52 | 45

    İş barədə məlumat - Обеспечение порядка и общий контроль в офисе  - Оперативное решение возникших проблем в офисе  - Прием звонков, встреча клиентов и гостей  - Отправка и прием писем, ведение при необходимости деловой переписки  - Прием и сдача заказов, контролирование процесса подготовки заказов  - Обеспечение необходимого делопроизводства согласно правилам ведения учета, оборота и архивации  - Планирование и контроль поставленных задач на ежедневной и ежемесячной... sonrakı

  • Ofis meneceri - 200 - 300 AZN Bright Education
    5 avqust 2017 в 12:50 | 48

    İş barədə məlumat - Müştəriləri qarşılamaq  -Tələbələrin qeydiyyata alınması  - Daxil olan telefon zənglərinə cavab vermək  - Lazımi sənədlərin hazırlanması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Şirkətin rəsmi ünvanına yönləndirilmiş məktubların cavablandırılması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - Həftənin 6 günü, saat 09:00-20:00 Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizədlər  - Azərbaycan,rus dilində səlis danışmaq  - İngilis dili biliyi arzu olunandır  - Ofis proqramlarında işləmək bacarığı  - Məsuliyyətli və operativ olmalı  - Ünsiyyətcil və gülərüz olmalı  - İnsanlarla ünsiyyət qurmaq və təqdimat bacarıqları

  • Office assistant - 300 - 500 AZN Medaz Medical Systems LLC
    5 avqust 2017 в 12:47 | 29

    İş barədə məlumat - Receiving deliveries  - Ordering couriers  - Responding to all telephone calls  - Ordering of office stationery  - Organizing servicing and repair of office equipment  - Carrying out any other reasonable duties as requested by your top management  - 1-5 day working days  - 9:00 - 18:00 working hours  - Lunch at office Namizədə tələblər - Reception experience  - Competent in use of MS Office  - Able to deal confidently and politely with people at all levels  - Positive and proactive approach to work  - Great communication skills and a cheerful demeanor  - Good written and speaking skills in English and Russian  - Able to use printer and fax

  • Ofis meneceri - 300 - 500 AZN ASEL GROUP
    5 avqust 2017 в 12:45 | 54

    İş barədə məlumat - Daxil olan zənglərə cavab vermək  - Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək  - Tədris mərkəzi barədə muraciət edənləri məlumatlandırmaq Namizədə tələblər -Xanım namizədlər  - Rus dili əla,ingilis dili bilmək arzuolunandır  - Ofis proqramları biliyi  - Gülərüz  - Ünsiyyətcil  - Punktual

  • Персональный ассистент Директора - 500 - 700 AZN METAK
    5 avqust 2017 в 12:43 | 37

    İş barədə məlumat - Учет и распределение поступающей информации, своевременная передача документов, сообщений и информации руководству (письменно или устно)  - Обеспечение входящих и исходящих звонков  - При необходимости участие на собраниях, ведение протоколов и иных документов  - Осуществление технической помощи (копирование, печать, сканирование и пр.)  - Планирование, координация и ведение рабочего графика: организация внешних и внутренних встреч, телефонных... sonrakı

  • Operator
    18 iyul 2017 в 11:53 | 44

    Ofise OPERATOR xanim teleb olunur. Emek haqqi fiks 150 AZN + her satishdan 10 AZN.ish yeri Nesimi mst yaxin eraide yerleshir. Ofisde eyleshirsiz size verilmish nomrelerle elaqe saxlayib firmanin mehsulu haqda mushterilere melumat verirsiz.Maraqlananlar 10:00 dan 18:00 dek 055-212-24-43 elaqe saxlaya biler.

  • Btb-qrup vakansiyya elan edib
    26 iyun 2017 в 00:33 | 144

    BTB-qrup vakansiyyalar elan edib! Ali tehsilli ve tecrubeli aktiv ishciler teleb olunur. Teklif olunan saheler: ofis meneceri,reklam meneceri,satish meneceri ve marketoloq  sahelerinde ishciler teleb olunur. Emek haqqi teklif olunan sahelere gore deyisir Ish qrafiki 10:00dan 17:00 kimi  Unavan: Sebail rayon Bul-bul 13 A da yerleshir Elaqe saxlayib etrafli meluma ala bilerisiz ve eyni zamada ish gorusmesi ucun qebula yazila bilerisiz.Qeyd edimki ishe qebul secim turu vasitesi ile aparilir. Tel: 055 584 30 70  Mail: m_memmedov93@mail.ru adrsinde CV-lerinizi gondere bilersiz

  • Ofisdə mövcud işlərin görülməsi
    20 iyun 2017 в 14:45 | 166

    - Daxil olan telefon zənglərinin yönləndirilməsi  - Ofisdə mövcud işlərin görülməsi  - Lazımi sənədlərin hazırlaması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - İş saatları: 09:00-17:00 - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər - Yaş 20-45 - Xoş görünüşlü  - İnsanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı  - Geniş dünya görüşünə malik olmaq  - Normal səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarıqları  - Kompyuter bilikləri olan  - Azərbaycan və rus dillərində ünsiyyət qura bilən  

  • Operator - 300 AZN Azerimed
    20 iyun 2017 в 12:47 | 96

    İş barədə məlumat - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Şirkət tərəfindən təyin olunmuş ölkə daxili ezamiyyətlərə gedilməsi  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - İş qrafiki - həftənin 5 günü, 09:00-dan 18:00-dək Namizədə tələblər - Xanım işçi tələb olunur  - Ali və orta təhsil  - Ofis proqramları - Word , Exceli bilməlidir  - Verilən tapşırıqları məsuliyyətlə yerinə yetirən

  • Ofis meneceri - 300 - 400 AZN Green Life Baku
    20 iyun 2017 в 12:46 | 128

    İş barədə məlumat - Sosial şəbəkələrdə (xüsusilə instagram, facebook, web səhifəsində) işləmək  - Sosial şəbəkələrdə gündəlik məlumatlar yerləşdirmək.  - Müştərilərə şirkətin xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi .  - Şirkət səhifələrinin sosial mediada tanıtımı  - Məhsul və xidmətlər haqda mətnlərin yazılması  - Müştərilərə dolğun və ətraflı məlumatın ötürülməsi  - İş saatı 09:00-dan 18:00-dək  - İş günləri həftənin 1-6-ci günləri  - Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir Namizədə tələblər - Dil bilikləri: Azərbaycan,Rus dilin səlis danışmaq, İngilis dili arzuolunandır  - Komputer bilikləri:Corel Draw,Photoshop və MS office proqramların bilməli  - Xanım namizədlər  - Səliqəli... sonrakı

  • Administrative Assistant - 400 - 500 AZN Outsourced Management Solutions
    20 iyun 2017 в 12:44 | 51

    İş barədə məlumat We at “Outsourced Management Solutions” offer a range of remote services to companies and individuals with an aim of making their life easier. As a company we attribute our sustained growth to the daily contributions of the remarkable individuals who make up our team.  We are currently searching for an experienced administrative assistant able to support 10+ staff members with day to day activities. Successful candidates must have excellent customer service and be outcome-oriented. The ability to work in a fast paced environment with strong attention to detail is essential.  The proposed reward package consists of fixed monthly salary of 450 AZN and performance based bonuses.  - Provide general administrative and clerical support including mailing, scanning, faxing and copying  - Maintain electronic... sonrakı

  • Call-Center operatoru - 300 AZN INNES
    20 iyun 2017 в 12:42 | 58

    İş barədə məlumat - Müştərilərin suallarının cavablandırılması və aidiyatı şöbəyə yönləndirilməsi  - Sifarişlərin qəbulu və izlənməsi  - Həftəlik və aylıq raportların təqdim olunması  - Təklif xarakterli zənglərin olunması  - İş günləri: 1-5 ci günlə, iş saatları: 09:00-18:00 Namizədə tələblər - Xanım namizədlər  - Səlis danışıq qabiliyyəti  - Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilməsi  - Təqdim etmə bacarığı  - Ofis proqramlarında işləmə bacarığı  - İşə diqqətli və dəqiq yanaşma

  • Ofis meneceri - 500 - 700 AZN Evro İnşaat
    20 iyun 2017 в 12:41 | 176

    İş barədə məlumat - Telefon zənglərinə cavab vermək, informasiyanı qəbul və qeyd etmək və bu barədə müvafiq işçilərə məlumat vermək - Şirkətdə kargüzarlıq işini təşkil edir və həyata keçirir  - Daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq, rəhbərliyin dərkənarına təqdim etmək və dərkənara müvafiq surətdə aidiyyati üzrə bölüşdürmək və icraçılara çatdırmaq  - İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək  - İstirahət günü: Həftədə 1 dəfə (bazar günü) Namizədə tələblər - Xanım namizəd olmalı  - Azərbaycan və rus dillərini bilməli  - Microsoft Office word, excel proqramlarını bilməli  - Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı  - Ünsiyyət qurmaq bacarığı, işə ciddi... sonrakı

  • Vakansiya Menecer
    20 may 2017 в 10:49 | 336

    İş barədə məlumat -Verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  - Telefon zənglərinə cavab vermək  - Yeni məlumatların müdriyyətə çatdırılması  - İşin təşkili və yönəldilməsi  - Lazımi qeydiyyat işlərini aparılması  - İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 09:00-18:00 , 6ci gün 10:00-14:00 Namizədə tələblər - Xanım namizəd tələb olunur  - Dil bilikləri (azərbaycan) - Yaş həddi: 20-35 yaş  - Sənədlərlə və ofis texnikası ilə işləmək bacarığı   - Ofis proqramlarında işləmə bacarığı;. Email:hr.infoo@mail.ru

  • Baq evi satilir
    9 oktyabr 2016 в 11:45 | 401

    Novxani qes, Duzlu golun yaninda baq evi satilir. 6.5 sot 100 kv.m baq evi satilir. Teze temirli, 4 otaqli teze temirli baq, ev ve heyetinde hamam tualet var, qaraji, suyu qazi iwiqi SENEDI var

  • Ofis Meneceri - `Avrasiya` Tərcümə Mərkəzi
    12 iyul 2016 в 17:50 | 1625

    İş barədə məlumat - Telefon zəngləri ilə əlaqədar vəzifə öhdəlikləri  - Şirkətə gələn zənglərin cavablandırılması və əməkdaşlarla calaşdırmaq  - Rəhbərliyin telefon danışıqlarını təşkil etmək, faks mail göndərmək və rəhbərlik olmadığı vaxtda alınan xəbərləri qeyd etmək və aldığı məlumatların məzmununu ona çatdırmaq  - Şirkətlə əməkdaşlıq edən şirkətlər haqqında məlumat bazasını yaratmaq  - Müştərilərlə kontaktların qurulması və gələn sifarişlərin Tərcüməçilərə yönəldilməsi  - Tərcüməçilər arasında sifarişləri düzgün koordinasiya etmək və işin gedişatı ilə mütəmadi maraqlanmaq, rəhbərliyə daim məlumat vermək  - Şirkətlərlə şirkətin müəyyənləşdirdiyi korporativ... sonrakı

  • Менеджер по туризму/авиакассир
    25 iyun 2016 в 13:59 | 536

    İş barədə məlumat - Бронирование и выписка авиабилетов  - Подборка оптимальных маршрутов  - Оформление возвратов/обменов авиабилетов  - Консультирование клиентов по телефону  - Работа с корпоративными клиентами и частными лицами  - Формирование отчетных документов  - Обработка писем и звонков  Условия работы:  - Зарплата-договорная  - График работы – с 10:00 до 18:00 Namizədə tələblər Требования к кандидату:  - Высшее образование  - Знание систем бронирования... sonrakı

  • inzibati işler
    8 may 2016 в 15:50 | 692

    Ofis daxili işlerde vakant yerlere işci teleb olunur: -dinamik -selist danışıq qabiliyyeti olan -teqdim ve satış qabiliyyetine malik olan -Azerbaycan dilinde serbest danışa bilen (rus dili arzu olunandır) Tam iş günü. Ali tehsil vacib deyil. Etraflı melumat üçün nömreler: (012)-408-92-53 (070)-584-50-80 Aysel xanım