İnzibati / Vakansiya / Pulsuz iş elanlari 2018 | Yeni vakansiyalar

İnzibati 623




  • Direktor assistenti - 400 - 600 AZN Beta Azerbaijan
    20 iyun 2017 в 12:55 | 554

    İş barədə məlumat - Rəhbərin iş qrafikinə uyğun iş planını hazırlamaq (görüşlər, zənglər, qəbullar və s.)  - Rəhbərin texniki fəaliyyətini təchiz etmək (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlərin təşkili və s.)  - Rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi  İş vaxtı həftənin 6 günü 08.30 - 18.00, İstirahət günü: Bazar Namizədə tələblər - Cinsi: xanım  - Sənədlərlə işləmək bacarığı  - Müvafiq sahə üzrə təcrübə (1-3 il)  - Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı  - İşə yaradıcı yanaşma, təşkilatçılıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti  - Vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək  - Kargüzarlıq  - Komandada işləmək bacarığı  -... sonrakı

  • Resepşn - 200 - 300 AZN LaserLand
    20 iyun 2017 в 12:54 | 207

    İş barədə məlumat - 17.00-21.00 iş rejimi  - Bazar ertəsi 11.00-20.00 iş rejimi  - Çərşənbə axşamı istirahət günü  - Əmək müqaviləsi bağlanılır  - Karyera yüksəlişi mümkündür Namizədə tələblər - Xanım namizəd  - Rus və Azərbaycan dili mükəmməl səviyyədə(rus dilini bilməyən namizədlərə baxılmır)  - Xoş görünüş  - Azərbaycan vətəndaşlığı CV-siz namizədlərə baxılmır.Seçimlərə düşmək üçün şəkilli cv göndərmək mütləqdir!

  • Resepşn - 300 - 400 AZN Performance Center
    20 iyun 2017 в 12:52 | 232

    İş barədə məlumat - Telefon Zənglərinin cavablandırılması və lazımı şəxslərə yönləndirilməsi  - Müştərilərin qəbul edilməsi və xidmətlər haqqında məlumat verilməsi  - Sənədlərin qeydiyyatdan keçirilməsi və dövriyyəsinə nəzarət  - Sorğuların aparılması  - Həftədə 6 iş günü, saat 09:00-19:00, istirahət həftənin 1 günü Namizədə tələblər - Ali təhsil  - Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq  - Göstərilən sahədə minimum 1 il iş təcrübə  - Ofis proqramları və avadanlıqları ilə işləmək bacarağı  - Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq, ünsiyyətcil, yüksək nitq qabiliyyəti

  • Ofis meneceri - 200 - 300 AZN `Pareks Lizinq and Faktorinq` MMC
    20 iyun 2017 в 12:50 | 264

    İş barədə məlumat - Cəmiyyətin müştərilərinin və qonaqlarının qarşılanması  - Telefon zənglərinin, faksın qəbulu  - Kargüzarlığın aparılması  - Dəftərxana ləvazimatları, ofis avadanlıqlarının təchizatına nəzarət  - Sənədlərin surətlərinin çıxarılması, skan edilməsi və s.  - İş qrafiki: Həftənin 5 günü iş, şənbə və bazar istirahət günləridir. İş saatı: 09:00-18:00 Namizədə tələblər - Azərbaycan və rus dillərini bilməsi  - MS Office proqramı (Word, Excel, Outlook) ilə işləmək bacarığı  - Surətçıxarma, skan, faks aparatlarından istifadə bacarığı  - Mehriban və gülərüz

  • Call center operatoru - 300 - 400 AZN Baku Clinic
    20 iyun 2017 в 12:48 | 423

    İş barədə məlumat - “Baku Clinic”-in baş klinikasına Call Center Operatoru tələb olunur.  - İş saatları Bazar Ertəsi – Şənbə 08:30-dan 18:00-dək  - İstirahət günü Bazar günüdür Namizədə tələblər - Azərbaycan və rus dillərində səlis, qrammatik qaydalara uyğun şəkildə yazmaq və danışmaq  - Kompyuterdə sürətli işləmə bacarığı, ofis proqramları  - Sosial şəbəkələrə gələn sualları cavablandıra bilmək  - Tibbi biliklərə malik olanlara və ya tibb sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcək Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.  Tələblərə uyğun xanım namizədlərdən öz CV-ni hr@bakuclinic.az elektron poçt ünvanına mövzu yerinə müraciət olunan vakansiya adının qeyd edilməsi şərtilə, göndərilməsi rica olunur.

  • Operator - 300 AZN Azerimed
    20 iyun 2017 в 12:47 | 209

    İş barədə məlumat - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Şirkət tərəfindən təyin olunmuş ölkə daxili ezamiyyətlərə gedilməsi  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - İş qrafiki - həftənin 5 günü, 09:00-dan 18:00-dək Namizədə tələblər - Xanım işçi tələb olunur  - Ali və orta təhsil  - Ofis proqramları - Word , Exceli bilməlidir  - Verilən tapşırıqları məsuliyyətlə yerinə yetirən

  • Ofis meneceri - 300 - 400 AZN Green Life Baku
    20 iyun 2017 в 12:46 | 286

    İş barədə məlumat - Sosial şəbəkələrdə (xüsusilə instagram, facebook, web səhifəsində) işləmək  - Sosial şəbəkələrdə gündəlik məlumatlar yerləşdirmək.  - Müştərilərə şirkətin xidmətləri haqqında məlumatların verilməsi .  - Şirkət səhifələrinin sosial mediada tanıtımı  - Məhsul və xidmətlər haqda mətnlərin yazılması  - Müştərilərə dolğun və ətraflı məlumatın ötürülməsi  - İş saatı 09:00-dan 18:00-dək  - İş günləri həftənin 1-6-ci günləri  - Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir Namizədə tələblər - Dil bilikləri: Azərbaycan,Rus dilin səlis danışmaq, İngilis dili arzuolunandır  - Komputer bilikləri:Corel Draw,Photoshop və MS office proqramların bilməli  - Xanım namizədlər  - Səliqəli... sonrakı

  • Administrative Assistant - 400 - 500 AZN Outsourced Management Solutions
    20 iyun 2017 в 12:44 | 107

    İş barədə məlumat We at “Outsourced Management Solutions” offer a range of remote services to companies and individuals with an aim of making their life easier. As a company we attribute our sustained growth to the daily contributions of the remarkable individuals who make up our team.  We are currently searching for an experienced administrative assistant able to support 10+ staff members with day to day activities. Successful candidates must have excellent customer service and be outcome-oriented. The ability to work in a fast paced environment with strong attention to detail is essential.  The proposed reward package consists of fixed monthly salary of 450 AZN and performance based bonuses.  - Provide general administrative and clerical support including mailing, scanning, faxing and copying  - Maintain electronic... sonrakı

  • Call-Center operatoru - 300 AZN INNES
    20 iyun 2017 в 12:42 | 153

    İş barədə məlumat - Müştərilərin suallarının cavablandırılması və aidiyatı şöbəyə yönləndirilməsi  - Sifarişlərin qəbulu və izlənməsi  - Həftəlik və aylıq raportların təqdim olunması  - Təklif xarakterli zənglərin olunması  - İş günləri: 1-5 ci günlə, iş saatları: 09:00-18:00 Namizədə tələblər - Xanım namizədlər  - Səlis danışıq qabiliyyəti  - Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl bilməsi  - Təqdim etmə bacarığı  - Ofis proqramlarında işləmə bacarığı  - İşə diqqətli və dəqiq yanaşma

  • Ofis meneceri - 500 - 700 AZN Evro İnşaat
    20 iyun 2017 в 12:41 | 606

    İş barədə məlumat - Telefon zənglərinə cavab vermək, informasiyanı qəbul və qeyd etmək və bu barədə müvafiq işçilərə məlumat vermək - Şirkətdə kargüzarlıq işini təşkil edir və həyata keçirir  - Daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq, rəhbərliyin dərkənarına təqdim etmək və dərkənara müvafiq surətdə aidiyyati üzrə bölüşdürmək və icraçılara çatdırmaq  - İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək  - İstirahət günü: Həftədə 1 dəfə (bazar günü) Namizədə tələblər - Xanım namizəd olmalı  - Azərbaycan və rus dillərini bilməli  - Microsoft Office word, excel proqramlarını bilməli  - Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı  - Ünsiyyət qurmaq bacarığı, işə ciddi... sonrakı

  • Logistika üzrə menecer - 1000 - 1200 AZN Food Trade
    20 iyun 2017 в 12:39 | 239

    İş barədə məlumat - Nəqliyyat vasitələri parkını yoxlamaq, onların istismara hazırlıq səviyyəsini qiymətləndirmək və hansı xidmət növlərinə ehtiyac duyulduğunu müəyyən etmək  - Avtomobillərin həftəlik rutlarını tərtib etmək  - Nəqliyyat vasitələrinin gün ərzində hərəkətini izləmək və planlaşdıran qrafikə nə dərəcədə riayət olunduğunu qiymətləndirmək  - Çatdırılmaları nəzarətdə saxlamaq, yaranan problemləri dərhal həll etmək  - Sürücülərin xəttə çıxmazdan yol vərəqələrini hazırlamaq  - sürücülərin iş saatlarına nəzarət etmək  - Çatdırımalar haqqında rəhbərliyə gündəlik hesabat vermək  - Yanacaq sərfi haqqında hesabatları hazırlamaq  - İş qrafiki: Həftədə 6 iş... sonrakı

  • Mağaza müdiri - 1200 - 1300 AZN `Azerbaijan Supermarket` MMC
    20 iyun 2017 в 12:37 | 439

    İş barədə məlumat - Mağazada həyata keçən bütün satışların idarə olunması  - Ümumi mağaza satış sisteminə nəzarətin edilməsi  - Satışların qeydə alınmasına nəzarətin edilməsi  - İşçilərin davamiyyətinə nəzarətin edilməsi, iş qrafiklərinin tənzimlənməsi  - Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunması  - Mağazalarda vitrinlərin düzülüşünə, səliqəsinə nəzarətin edilməsi  - Mağazada olan inventar və avadanlıqlara nəzarətin edilməsi  - Gündəlik və aylıq hesabatların satış direktoruna verilməsi  - Satış direktorunun bütün göstəriş və əmrlərinin yerinə yetirilməsi  - Təhkim olunmuş işçilərin işinin təşkili və onlara nəzarətin edilməsi  - Xidməti borcunu vaxtında... sonrakı

  • Layihə menecerinin köməkçisi - 500 AZN KONSiS LLC
    20 iyun 2017 в 12:35 | 187

    İş barədə məlumat - CRM (müştəri bazası) sistemində işləmək  - Hesabat sistemində işləmək  - Müştərilər ilə telefonda, email ilə, vəya üzbəüz ünsiyyətdə olmaq  - Layihə menecerlərinə dəstək olmaq  - Tədbirlərdə registrasiya və administrativ işlərdə işləmək  - İş günləri: I-V  - İş saatı: 09:00-dan 18:00-dək Namizədə tələblər - Yüksək səviyyədə özünü təqdim etmə və kommunikasiya bacarığı  - Kompüterdə işləmək bacarığı (Word, Excel)  - Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini təmiz bilmək, bu dillərdə yazışmaların aparılması  - Planlaşdırma, təşkilatçılıq və öz vaxtından səmərəli istifadə etmək bacarığı  - Tapşırıqların düzgün yerinə yetirilməsi, praktiklik və inisiativ göstərmə bacarığı

  • Kontent menecer - 200 - 300 AZN Webcity
    20 iyun 2017 в 12:34 | 146

    İş barədə məlumat - İnternetdən məlumatın axtarılıb tapılması  - Tapılan məlumatın emal olunması və saytlara yerləşdirilməsi  - Daxil olan e-maillərə cavablandırma  telefon zənglərinə cavab vermək  - İş vaxtı: 10:00-dan 18:00-dək  - İş vaxtı həftədə 5 gün: II-VI günlər Namizədə tələblər - Rus dili orta səviyyədə  - İngilis dili orta səviyyədə  - İnternetdə sərbəst araşdırma bacarığı  - Kompyuterdə sərbəst işləmə

  • Mağaza meneceri - 800 - 1000 AZN SSI Retail
    20 iyun 2017 в 12:32 | 276

    İş barədə məlumat SSİ Retail Azərbaycanın ən uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biri olub- Mango, New Yorker, Next və digər məşhur brendləri ölkəmizdə təmsil edir.  Şirkət Bakı şəhərində 12 mağazaya rəhbərlik edir.  Hal hazırda SSI Retail şirkətinə daxil olan Mango mağazasına Mağaza meneceri (Pərakəndə satış sektoru) tələb olunur  - Satış planı qurmaq və həyata keçirilməsinə nəzarət etmək - Mağazadaxili bütün işləri tənzimləmək və icrasını təmin etmək  - Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək  - Mağazadaxili nizam-intizam qaydalarına əməl edilməsinə nəzarət etmək  - İşçi heyətini motivasiya etmək, təlim keçmək, satış prinsipləri ilə tanış etmək  - Günlük, həftəlik, aylıq hesabatlar hazırlamaq və... sonrakı

  • Standartlaşdırma şöbəsinin mütəxəssisi - 300 - 500 AZN NB Qrup ASC
    20 iyun 2017 в 12:31 | 176

    İş barədə məlumat - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - Standartlaşdırma üzrə işlərin aparılması  - İş saatı 09:00-18:00  - İstirahət günü –şənbə və bazar gün  - İşçilər şirkətin hesabına naharla və nəqliyyatla (avtobusla) təmin edilir Namizədə tələblər - Yalnız kişi namizədlər  - Standartlaşdırma üzrə ali təhsil  - Ofis texnikası ilə işləmək, şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı  - İşgüzar yazışma qabiliyyəti  - Kollektivdə işləmək bacarığı

  • Menecer - 300 - 500 AZN `AZKARO` MMC
    20 iyun 2017 в 12:29 | 138

    İş barədə məlumat - Verilən tapşırıqları yerinə yetirmək  - Domofon sistemində mənzillərdən abunə haqqlarının yığılması  - Ofis daxili olmayan bir iş  - Sərbəst iş qrafiki, yalnız hər gün ofisə gəlmək şərtdir  - Aylıq maaş yığılan məbləğdən faizlə ödənilir Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizəd  - Məsuliyyətli  - İşə dözümlül  - Konfliktli olmayan

  • Beynəlxalq yük daşımalar üzrə menecer - 400 - 500 AZN Pera Plastik Qrup MMC
    20 iyun 2017 в 12:27 | 182

    İş barədə məlumat - Öz nəqliyyat təşkili - firmalarının daşınması üçün qəbulu və emalı sorğu nəqliyyat şirkətləri sürücü vaxtında və düzgün icrasına artıq nəzarət - nəqliyyat dəyərinin müəyyən edilməsi - nəqliyyat sənədin həyata keçirilməsi - yolu ilə müştəri malların çatdırılması təşkili - müştərilər və daşıyıcıları ilə qarşılıqlı - Axtarış nəqliyyat şirkətlərinin və daşınması müqaviləsinin danışıqlar həyata keçirilməsi, yük ekspeditor xidmətləri; - yük yeri idarə və major məcbur səbəbiylə daşınması soglasovyvanie şərait məlumat - Bir həftə 18.00 9.00-dan beş gün saat açılması - şirkətin hesabına Nəqliyyat və nahar - Əmək haqqı: 400 manat (.... sonrakı

  • Mağaza direktoru - 900 AZN `Kontakt Home`
    20 iyun 2017 в 12:25 | 373

    İş barədə məlumat - Satış personalının və kredit bölməsinin idarəedilməsi  - Mağaza standartlarının və reqlamentlərinin qorunmasına nəzarət;  - Mal qalıqlarına nəzarət və uçotun aparılması  - Assortimentin və satışın analizi  - Daxili inventarizasiyanın aparılması  - Alıcılarla iş  - AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə  - Əmək haqqı- razılaşma yolu ilə Namizədə tələblər - 3 ildən artıq elektronika və məişət texnikası mağazasına rəhbərlik, və ya 3 ildən artıq istehlak kreditləri sahəsində təcrübə  - Təcrübəli kompyuter, 1C və Excel istifadəçisi  - Azərbaycan dilini mükəmməl bilməsi zəruridir, rus və ingilis dili bilikləri arzu olunandır  - Liderlik xüsusiyyətləri  - Yaranmış problemləri həll etmə... sonrakı

  • Kargüzar-referent - 500 - 600 AZN Kontinent İnşaat MMC
    20 iyun 2017 в 12:23 | 385

    İş barədə məlumat - Şirkətdə kargüzarlıq işini təşkil edir və həyata keçirir  - Daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq, rəhbərliyin dərkənarına təqdim etmək və dərkənara müvafiq surətdə aidiyyati üzrə bölüşdürmək və icraçılara çatdırmaq  - Sənədlərin icra müddətinə nəzarət etmək  - Rəhbərliyin tapşırığına müvafiq olaraq sənədləri icraçılara verir, qeydiyyatlarını rəsmiləşdirir və icrasına nəzarət edir  - Göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aprır və yola salır  - Menecment iclaslarının protokollarını tərtib edir və uçotunu aparır  - Kargüzarlıqda başa çatmış sənədləri struktur bölmələrindən qəbul edir  - Xidməti sənədlərin mühafizəsini... sonrakı

  • İnzibati işlər üzrə Köməkçi - 300 - 400 AZN `Kontakt Home`
    20 iyun 2017 в 12:22 | 346

    İş barədə məlumat - Mağaza rəhbərinə İnzibati dəstək  - Sənədlərin və qiymətlərin çap olunması  - Məhsulların düzgün yerləşdirilməsinə nəzarət  - Təmizliyə və səliqə-səhmana riayət olunmasına nəzarət  - Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə  - İş qrafiki: I-V iş günləri, VI,VII istirahət günləri  - Əmək haqqı - 350 AZN - İnzibati sahədə iş təcrübəsi- 1 il  - Ofis proqramları ilə iş təcrübəsi (MS Word, MS Excel, MS Outlook)  - Yüksək səviyyədə Azərbaycan və Rus dili bilikləri  - Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı  - İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti  - Müştərilərlə davranış etikası Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən... sonrakı

  • Kadr işi üzrə menecer
    16 iyun 2017 в 15:59 | 206

    -Kadrların hazırlanması,  -Həyətin idarə olunması  -Ofis daxilində yazılı sənədləşmələrin aparılması  -Vərilən tapşırıqların ve öhdeliklərin vaxtı-vaxtında yerinə yetirilib işin düzgün qurulması.  -Namizədlər şəkilli CV-lərin adrsə gondərə bilər baxıldıqdan sonra əlaqə saxlanılacaq.  Mail: m_memmedov93@mail.ru  Tel: 055 584 30 70 Əsas tələblər - 25 -47 yaş arası xanım və bəy  - Səliqəli , baxımlı, xoş görünüşlü, subordinasiya qaydalarına və etik normalara riayət edən  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili - səlist , ifadəli , düzgün diksya olmalıdır  - İngilis və rus dillərini bilməsi mütləqdir  - İşgüzar danışıq aparmaq bacarığı  - Kollektivdə işləmək bacarığı  - İşində dəqiq, məsuliyyətli, ünsiyətcil olmalı

  • Mühasib
    14 iyun 2017 в 13:36 | 116

    Tələblər: Namizədə tələblər - Cinsi: xanım  - Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi bilməli  - Elektron hökümət portalı ilə işləyə bilmə qabiliyyəti  - MS Office proqramlarını bilməli (mükəmməl Excel bilikləri) - Ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (əla),  - Ali iqtisadi təhsil  - Baş mühasibin və Müdiriyyətin göstərişlərini vaxtında yerinə yetirməli  - 25-35 yaş həddində xanım  - Qafqaz və İqtisad Universitetlərininin məzunlarına üstünlük veriliəcəkdir Mühasibatlıq sahəsində təcrübəsi olan şəxslər müraciət etsinlər! (uygun olmayan CV-lərə baxılmayacaq) Vəzifələr: İş barədə məlumat - Mühasibat uçotunun aparılması  - Balans,... sonrakı

  • Требуется девушка на позицию офис-менеджера
    9 iyun 2017 в 17:33 | 69

    Требуется девушка с привлекательной внешностью на позицию офис-менеджера: -21-35 лет; -с чистым знанием русского языка и офисных программ; -знание английского языка (min- intermediate); -Пунктуальность; - Умение работать в коллективе; -Грамотная речь, хорошая дикция, коммуникабельность; -Ответственность; -Исполнительность; -Знание делового этикета,доброжелательность; - Собранность,аккуратность.

  • İqtisadi təhsilli kadrlar tələb olunur
    9 iyun 2017 в 17:17 | 95

    Iri şirkətlər qrupunun  kadr servis mərkəzinə menecerlər tələb olunur. . Qabiliyyətli və aktiv olanlar daim irəli çəkilir.İşin xarakteri: -qəbula gələn insanlarla müvafiq müsahibələrin aparılması -ofisdə nizam intizama nəzarət -müvafiq sənəd işləri -kadrların hazırlığına nəzarət İş qrafiki saat 10-00-dan 17-00-a kimi.

  • Ehtiyatda olan zabitlər üçün iş
    7 iyun 2017 в 14:16 | 89

    Güc strukturlarından ehtiyata buraxılmış zabit heyəti Xarici Holdingin Bakıda açılmış  yeni filalında idarəetmə-kadr işləri üzrə işlərə dəvət olunurlar.İş qrafiki saat 10-dan saat 17-ə kimi Tələblər:  -Şəxsi inkişafa həvəsli olan -Öyrənmək və inkişaf etmək istəyən -Karyera qurub daha yüksək vəzifələri tutmağa meyilli -Yüksək dünya görüşlü -mədəni,işgüzar olanlara üstünlük verilir.

  • Ofis daxili işlər
    6 iyun 2017 в 13:46 | 320

    Xarici şirkətə ofis daxili ofis menecementi tələb olunur. Təcrübə vacib deyil. İşin qaydaları mütəxəsislər tərəfindən treninqlər əsasında öyrədilir. Ali təhsilli orta ciddi şəxslər əlaqə saxlasın..

  • Ofis meneceri
    5 iyun 2017 в 18:12 | 231

    Vəzifələr: • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, yönləndirilməsi • Ofisdə mövcud işlərin görülməsi • Lazımi sənədləri hazırlaması • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi Tələblər: • Geniş dünya görüşünə malik olmaq • Normal səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarıqları • Komputer bilikləri olan • İş günü: 6 günlük iş həftəsi • İş saatları: 10:00-17:00 • İstirahət günü: Bazar günü Zəng edin +994555409597 Kadrlar şöbəsi Sabina xanım

  • BTB-qrup vakansiya təklif edir
    3 iyun 2017 в 13:17 | 274

    BTB-qrup vakansiyya teklif edir İş barədə məlumat - Müştərilərlə əlaqə, müştərilərin cəlb olunması və onlarla əməkdaşlığın qorunub saxlanılmasının təşkili - Şirkətin xidmətlərini maksimum şəkildə həyata keçirmək - Şirkətin xidmətlərini təqdim etmək - Yeni müştərilər cəlb etmək - İş qrafiki: 10:00 - 18:00 - həftə içi, 11:00 - 17:00 - Şənbə günü Namizədə tələblər - 21 -30 yaş arası xanım və bəy - Səliqəli , baxımlı, xoş görünüşlü, subordinasiya qaydalarına və etik normalara riayət edən - Dil bilikləri: Azərbaycan dili - səlist , ifadəli , düzgün diksya olmalıdır - İngilis və rus dillərini bilməsi mütləqdir - İşgüzar danışıq aparmaq bacarığı - Kollektivdə işləmək bacarığı... sonrakı

  • İnzibati İdarəçilik
    2 iyun 2017 в 15:52 | 133

    İş barədə məlumat Ofisə idarəçilik sahəsi üzrə təcrübəli mütəxəssislər tələb olunur. 1.İdarəçilik qabilyyətli olmaq. 2.İş qrafiki və işçi heyəti arasında vəzifə bölgüsünü təşkil etmək. 3.Kadrların işinin təşkili və idarə olunması. 4.Lazımi sənədləşdirmə işlərinin təşkili və həyata keçirilməsi. T ə l ə bl ə r 1.Dil bilikləri (Azərbaycan dili səlis,rus dili arzu olunandır). 2.İdarəçilik sahəsi üzrə əna zı 3 il iş təcrübəsi olmalı. 4.Həftədə 6 günlük işrejimi. 5.İş qrafiki: 10:00-18:00-a kimi.

  • İnzibati işlər
    2 iyun 2017 в 13:41 | 110

    Xarici korporasiyanın Azərbaycan Ofisinə yeni kadrlar tələb olunur. Ofis menecerliyi, yazı sənədləşdirmə, Kadrların seçilməsi, hazırlanması, marifləndirilməsi üzrə işlərə təcrübəli, ünsiyyətçil, məsuliyyətli xanımlar və bəyləri bizimlə əməkdaşlığa dəvət edirik. Təqaütdə olan şəxslər, Müəllimlər, Ehtiyatda olan zabitlər hərbiçilər də müraciət edə bilərlər. Əlavə məlumat üçün zəng edin +994555409597 Kadrlar şöbəsi Sabina xanım.  İş saatı 10.00 dan 17.00 dək bazar günü qeyri iş günü sayılır

  • Ofis daxli menecer
    2 iyun 2017 в 03:14 | 108

    Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması, rəhbərliyə bir başa təqdim olunması.  -Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması.  -Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi.  -Xidmətlə əlaqədar yarana bilinən sualların dəqiq və dolğun cavablandırılması.  -İş zamanı geyim forması resmi olmalı və xarici görnüşünə və şəxsi gigiyenasına fikir verməlidir.  -İş qrafiki Saat 10:00 dan 17:30 a. Bazar günü istirahət. Əsas tələblər -Ali və orta ixtisas təhsilli  -Yüksək ünsiyət qabiliyəti.  -Gülərüz, mehriban, aktiv.  -İşində son dərəcə dəqiq və məsuliyətli olmalı.  -Hər zaman işi... sonrakı

  • HR-menecer tələb olunur
    1 iyun 2017 в 23:42 | 98

    Rehberlikde islemis ve ya rehber komekcisi islemiş xanim ve beyleri xarici hodingin baki filyalinda idareetme-kadr isleri uzre ise dever edirik  is saati 10:00 dan 17:00-la kimi  tələblər: -Şəxsi inkişafa həvəsli olan -Öyrənmək və inkişaf etmək istəyən -karyera qurub daha yüksək vəzifələri tutmağa meyilli. Daha ətraflı məlumat üçün əlaqə saxlayın.

  • Reseption
    1 iyun 2017 в 23:16 | 64

    Опыт работы на ресепшен  Знание Русского Азербайджанского языка.  Знание английского языка приветствуется  Знание программы Mic.Word, пользоваться Intern

  • Btb-qrub sizleri emekdaslığa devet edir
    1 iyun 2017 в 23:11 | 137

    Btb-qrub sizleri emekdaslığa devet edir. Tələblər: •    geniş dünya görüşünə malik olmaq •    normal səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarıqları •    komputer bilikləri olan •    azərbaycan və rus (mütləq) dillərində ünsiyyət qura bilən vəzifələr: •    daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması, yönləndirilməsi •    gələn qonaqların qarşılanması •    ofisdə mövcud işlərin görülməsi •    lazımi sənədləri hazırlaması •    rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi İş şəraiti: •    İş günü: 6 günlük iş həftəsi... sonrakı

  • Menecerlər tələb olunur
    1 iyun 2017 в 12:31 | 38

    - Daxil olan telefon zənglərinin yönləndirilməsi  - Ofisdə mövcud işlərin görülməsi  - Lazımi sənədlərin hazırlaması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - İş saatları: 09:00-17:00 - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər - Yaş 20-45 - Xoş görünüşlü  - İnsanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı  - Geniş dünya görüşünə malik olmaq  - Normal səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarıqları  - Kompyuter bilikləri olan  - Azərbaycan və rus dillərində ünsiyyət qura bilən

  • RESEPSN
    31 may 2017 в 16:41 | 279

    Telebler: - azerb ve rus dillerinde selist danisiq, ingilis dili intermade seviyyesinde ve daha yuksek - xos ve seliqeli gorunuslu - yas heddi: 22 - 35 Is qrafiki: 08.00 - 20.00 , is 1 gunden 1-dir, hefte ici ( 3 yaxud 4 gun is gunu) Emek haqqi: 400 - 450 AZN

  • Ofis nümayəndəsi
    31 may 2017 в 04:14 | 66

    -Ofis daxili sənədləşmələrin həyata keçirilməsinə nəzarət, və qeydiyatının aparılması, rəhbərliyə bir başa təqdim olunması.  -Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması.  -Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi.  -Xidmətlə əlaqədar yarana bilinən sualların dəqiq və dolğun cavablandırılması.  -İş zamanı geyim forması resmi olmalı və xarici görnüşünə və şəxsi gigiyenasına fikir verməlidir.  -İş qrafiki Saat 10:00 dan 17:30 a. Bazar günü istirahət.

  • Məlumat Meneceri
    28 may 2017 в 14:03 | 280

    - Ofisdə mövcud işlərin görülməsi  - Lazımi sənədlərin hazırlaması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  Namizədə tələblər - Cinsi: Kişi və qadın - Kollektivdə işləmək bacarığı - İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti -İşgüzar, ciddi, etikaya riayət edən  - İnsanlarla ünsiyyət qura bilmək bacarığı  - İşində dürüst və səliqəli olmalı  - Məsuliyyətli olmalı  - Xoş görünüş  - Səlis danışıq qabiliyyəti  - Azərbaycan və rus dillərini bilmək

  • Katibə
    23 may 2017 в 13:25 | 120

    Viva Medical Group şirkətinə katibə/office manager tələb olunur. Tələblər aşağıakı kimidir: - Qadın - Xarici görünüş - Məsuliyyət - Rus və İngilis dili - Ofis proqramları (Word, Excel) - Kollektivdə işləmə və ünsiyyət bacarığı İş qarafiki - həftəiçi 9:00-18:00 İş əsasən xarici və daxili müştərilərin zənglərini qəbul edib lazımi şöbəyə yönləndirmək, lazım olan siyahıların kompyuterdə yığılmasından ibarətdir. 

  • Ofis Menecer
    21 may 2017 в 16:29 | 205

    - Ofisdə mövcud işlərin görülməsi  - Lazımi sənədlərin hazırlaması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  Namizədə tələblər - Cinsi: Kişi və qadın - Kollektivdə işləmək bacarığı - İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti -İşgüzar, ciddi, etikaya riayət edən  - İnsanlarla ünsiyyət qura bilmək bacarığı  - İşində dürüst və səliqəli olmalı  - Məsuliyyətli olmalı  - Xoş görünüş  - Səlis danışıq qabiliyyəti  - Azərbaycan və rus dillərini bilmək  

  • Ofis daxili işlər
    20 may 2017 в 14:56 | 348

    Xarici şirkətə ofis daxili menecment tələb olunur. Təcrübə vacib deyil. İşin qaydaları mütəxəsislər tərəfindən treninqlər əsasında öyrədilir. Ali təhsilli, orta təhsilli ciddi şəxslər əlaqə saxlasın. Maaş artandı. Yaş həddi 19-50. Tələbələrə uyğun iş qrafiki qurulur.

  • Ofis daxili işlər
    19 may 2017 в 16:06 | 140

    Xarici şirkətə ofis menecementi tələb olunur. Təcrübə vacib deyil. İşin qaydaları mütəxəsizlər tərəfindən treninqlər əsasında öyrədilir. Ali təhsilli, orta təhsilli olan ciddi şəxslər əlaqə saxlasın. Yaş həddi 19-50. Maaş artandı. Tələbələrə uyğun iş qrafiki qurulur.

  • Ofis meneceri tələb olunur.
    18 may 2017 в 16:43 | 96

    - ofisdə mövcud işlərin görülməsi - lazımi sənədlərin hazırlaması - ofis daxili işlərin icra olunması - rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - İş günü: 6 günlük iş həftəsi - İş saatları: 09:00-17:00 - İstirahət günü: bazar günü tələblər - yaş 20-35 - xoş görünüşlü - İnsanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı - geniş dünya görüşünə malik olmaq - normal səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarıqları - kompyuter bilikləri olan - azərbaycan və rus dillərində ünsiyyət qura bilən -yalnız xanımlar müraciət edə bilərlər.  

  • Resepşn
    17 may 2017 в 08:41 | 207

    İş barədə məlumat - Lazımi sənədlərin, məktubların hazırlanması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - I-V gün İş saatları: 09:00-18:00  - Şənbə günü iş saatı 10:00-15:00  - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər - Xanım namizədlər  - 22-35 yaş həddində Ali təhsilli xanım  - Ən azı 1-3 il iş təcrübəsi olmalıdı  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili.  - Ofis proqramlarında işləmək bacarığı (əsasən MS Excel) - Məsuliyyətli və operativ olmalı  - Kollektivdə işləmək bacarığı  - İnsanlarla münasibətdə gülərüz olmalı  - İşində məsuliyyətli, dəqiq olmalı CV-siz namizədlərə baxılmır. 

  • Hr menecer isine bos vakansiya
    16 may 2017 в 16:32 | 139

    -Melumat bazasinin yaradilmasi -Emek muqavilelerin hazirlanmasi -Kadrlarin secilmesi ve yerlesdirilmesinde bilavasite istirak edilmesi -iscilerin ise davamiyyet ucotunun yoxlanmasi -İşçilər barədə məlumat bazasının işlənilməsi, lazımi dəyişikliklərin oraya daxil edilməsi - Birbaşa rəhbərinin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi - İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması -Is qrafiki 10:00 17:30 -is gunleri 1-5gunler

  • Ofis daxili işlər
    16 may 2017 в 15:05 | 88

    Xarici şirkətə ofis daxili işçilər tələb olunur. Təcrübə vacib deyil. İşin qaydaları mütəxəsislər tərəfindən treninqlər əsasında öyrədilir. Ciddi olan şəxslər əlaqə saxlasın.

  • Operator teleb olunur
    16 may 2017 в 12:14 | 31

    Ofise bir nece saheler uzre isciler teleb olunur.Qeydiyyat isleri,internet sahesi, senedlesdirme,telefon operatoru,yazi pozu isleri ve s. Namizedlerden selis danisiq ve kollektivle isleme bacarigi olmalidir. Emek haqqi 250-500arasi deyisir. Is saati 10:00-14:00ve ya 14:00-18:00kimi Esasen xanimlara ustunluk verilir.

  • Inzibati idarəçilik
    15 may 2017 в 14:42 | 167

    Ehtiyatda olan zabitlər üçün İdarəçilik işi təklif olunur.Yaş məhdudiyyəti yoxdu.Maraqlan şəxslər human.resource@list ru ünvanına cv-ni göndərəbilərlər. Namizəddən tələblər -Məqsədyönlü -Qətiyyətli -Əzmkar -İşdə dəqiqlik ve detallara fikir vermək qabiliyyəti -İşgüzar,ciddi,etikaya riayət edən

  • Katibə-referent - Gidromaşservis QSC
    14 may 2017 в 23:06 | 2447

    İş barədə məlumat - Daxil olan telefon zənglərinin qəbul edilməsi  - Lazımi sənədlərin , məktubların hazırlanması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi  - İş günü: 6 günlük iş həftəsi  - I-V gün İş saatları: 09:00-18:00  - Şənbə günü iş saatı 10:00-14:00  - İstirahət günü: Bazar günü Namizədə tələblər - Dil bilikləri: Azərbaycan dili , Rus dili  - Ofis proqramlarında işləmək bacarığı  - Məsuliyyətli və operativ olmalı  - Kollektivdə işləmək bacarığı  - İnsanlarla münasibətdə gülərüz olmalı  - İşində məsuliyyətli, dəqiq olmalı

  • Ofis meneceri tələb olunur.
    8 may 2017 в 13:58 | 559

    Inzibatı sektor meneceri tələb olunur   - Kadrlar hazırlığı və maarifləndirilməsi - Daxil olan telefon zənglərinin qəbul edilməsi - Lazımi sənədlərin hazırlanması  - Ofis daxili işlərin təşkili və idarə edilməsi  - İş prosesində yeni təkliflərin irəli sürülməsi və həyata keçirilməsi Namizədə tələblər - Kompyüterlə işləmək bacarığı (Word, Excel)  - Sənədləşdirmə və yazışma işlərini bacarmaq  - Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq bacarığı - Xoş görünüşlü –  Geniş dünyagörüşlü –

  • Ofise beyler ve xanımlar teleb olunur
    21 aprel 2017 в 14:30 | 28

    Ofisdaxili bir nece sahe uzre isciler teleb olunur.Telefon operatoru,qeydiyyat isleri,internet sahesi,ofis meneceri,satis uzre menecer ve s. Emek haqqi 250-500arasi ve gundelik gelir. Is saati gundelik 3-4saatdir. Telebeler ucun is qrafiki part-time dir. Namizedlerden telebler : Selis danisiq bacarigi,kollektivle isleme potensiali, rehberliyin verdiyi tapsiriqlari vaxtinda ve deqiq yerine yetirmek.

  • TURIZM MENECERİ
    21 aprel 2017 в 09:36 | 42

    - Aviabiletlərin bronlaşdırılması və satışı  - Ən uyğun marşrut və qiymətin müəyyən edilməsi,  - Müxtəlif istiqamətlər üzrə fərdi və qrup turlarının hazırlanması  - Müştərilərdən gələn sorğuların vaxtında və işgüzar formada cavablandırılması  - Müştərilərlə yüksək səviyyəli münasibətlərin qurulması  - Otellərin bronlaşdırılması  - Sosial şəbəkələr üzərindən sorğuların cavablandırılması  - Mövsimə və tələbə uyğun turların axtarılması və reklam bölməsinə ötürülməsi  -İş günü həftənin 6 günü. 09;00-18;00 a kimi - Əmək haqqı şəxsin təcrübə və bacarıqlarına görə dəyişə bilər - Tur menecer kimi turizm sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsinə malik olmaq ... sonrakı

  • Tehsilden asili olmayaraq
    20 aprel 2017 в 12:49 | 33

    Təhsilindən aslı olmayaraq xanımlara və bəylərə ofis daxili sənədləşdirmə, işgüzar görüşlərin keçrilməsi və menecerlik işi təklif olunur. iş təcrübəsi olmayanlara şirkət tərəfindən köməklik olunur.

  • katibe -operator isi axtariram
    4 aprel 2017 в 16:32 | 44

      Quliyeva Əfsanə 13.12.1989 Baki ş. Nərimanov r- nu 0558422254 Gunes201@mail.ru subay Azərbaycan Dövlət Pedoqoji Kolleci – İbtidai təhsilin metodikasi Azərbaycan Nəşriyyati – 1 il,Vəkillər Kollegiyasi –3 il, İnkisaf RR MMC Sirkəti- -1 il, tikinti sirketi – 6 ay.katibe- operator. 5 il 6 ay Azeri turk rus Ofis proqramlari 1c 7.7 internet Katibe operator reception