Vakansiya / İŞ - Vakansiyalar - Elanlar

Vakansiya 1141




  • Logistika üzrə mütəxəssis - 700 - 900 AZN Mazarina
    5 avqust 2017 в 18:20 | 46

    İş barədə məlumat - Məhsul sifarişi işinin aparılması  - Logistika üzrə menecerin göstərişlərinin yerinə yetirilməsi  - Regionlarda olan mal sifarişi, anbar işlərinin yoxlanılması və onlara nəzarət  - İstehsalçılara sifarişlərin hazırlanması və verilməsi  - İş şəraiti: 5 günlük iş qrafiki  - İş qrafiki: 09:00-18:30 Namizədə tələblər - Ali təhsil (İqtisadiyyat üzrə ali təhsil, MBA və ya logistika üzrə təhsil üstünlükdür)  - Cinsi: xanım  - Kompüterlə işləmək bacarığı (Word, Excel, Power Point, Outlook), xüsusilə Excell proqramını yüksək səviyyədə bilmə  - 1C və ya logo proqramını bilməli  - Rus dilini yüksək səviyyədə, ingilis dilini orta səviyyədə bilmək  - Analitik... sonrakı

  • Operator(Servis mərkəzi) - 300 - 400 AZN `Kontakt Home`
    5 avqust 2017 в 18:18 | 35

    İş barədə məlumat - Servis mərkəzinə müraciət etmiş müştərilərin suallarını vaxtında cavablandırmaq  - Daxil olan telefon zənglərini cavablandırmaq  - Kompüterdə mətn yığmaq və çap etmək  - Əmək məcəlləsinə uyğun sənədləşmə  - İş qrafiki: I-V günlər. Şənbə, bazar- istirahət günləridir  - Əmək haqqı - 350 AZN Namizədə tələblər - Ali təhsilli  - Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli  - Səlis nitq qabiliyyəti  - Kollektivdə işləmək bacarığı  - Müştərilərlə ünsiyyət təcrübəsi Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Operator (Servis mərkəzi) ” qeyd edərək  hr@abc-telecom.az elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Operator call center - 400 AZN SALAM TAKSİ *9933
    5 avqust 2017 в 18:14 | 42

    İş barədə məlumat - Daxil olan sifarişləri qəbul edib, icra etmək  - 8 saatlıq növbəli iş rejimi Namizədə tələblər - Operator vəzifəsinə yalnız xanımlar tələb olunur  - Məsuliyyətli və kollektivə uyğun olmalı  - Səbirli və təmkinli olmalı  - Cəld və bacarıqlı olmalı  - Müştərilər ilə incə və səlis danışmalı  - Dil bilikləri: Azərbaycan səlis (Rus dili danışıq səviyyəsi) CV göndərməyiniz daha uyğun olar.

  • 1C operator - 100 - 300 AZN ICGROUP
    5 avqust 2017 в 18:11 | 48

    İş barədə məlumat - İş qrafiki 6 günlükdür (6-cı gün qısa iş günü)  - İş vaxtı 09:30-dan 18:30-dək  - 1-3 ay müddətinə praktika  - 1C proqramında uçotun aparılması  - Verilən tapşırıqların (proqlaşdırma üzrə) yerinə yetirilməsi Namizədə tələblər - Ofis proqamları: MS office (word,excel)  - Problem həll etmək bacarığına malik  - Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət  göstəricilərə sahib olmaq  - Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı  - Analitik təhlil və operativlik bacarığı

  • Operator - 300 - 400 AZN Valet Parking
    5 avqust 2017 в 18:10 | 40

    İş barədə məlumat - Daxil olan sifarişləri qəbul edib, icra etmək  - Daxil olan bütün sifarişləri kompyuterdə qeyd etmək  - İş saatları: 20:00- 08:00  - İstirahət günü həftədə bir dəfə (yalnız həftə içi)  - Əmək haqqı 340 azn Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizədlər  - Məsuliyyətli və kollektivə uyğun olmalı  - Səbirli, təmizkar və təmkinli olmalı  - Cəld və bacarıqlı olmalı  - Müştərilər ilə incə və səlis danışmalı  - Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis (İngilis dili arzuolunandır)  - Kompyuter proqramlarından istifadə bacarığı  Yalnız şəkilli CV-lər qəbul olunur

  • Dispetçer - 400 AZN Valet Parking
    5 avqust 2017 в 18:08 | 35

    İş barədə məlumat - Operatorlar tərəfindən verilən nömrələri işçilərə çatdırmaq və işçiləri ədalətli bölgü üzrə düzgün yönləndirmə  - Hər günün sonunda müdriyyətə elektron hesabatın təqdimatı  - AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə  - Həftədə 6 iş günü  - İş saatları: 18:00- 04:00 Namizədə tələblər - Yalnız bəy namizədlər  - Bakı şəhərini və restoranları yaxşı tanımalı  - Azərbaycan dilində səlis danışıq (Rus dili arzuolunandır)  - Dispetçer kimi minimum 1 il iş təcrübəsi  - Diqqətli və dəqiq  - Kollektivlə işləmək bacarığı

  • HR menecer - 300 - 500 AZN STİMUL Education & Consulting
    5 avqust 2017 в 18:07 | 57

    İş barədə məlumat - Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə, əsasnaməyə, təlimatlara və direktorun əmrlərinə müvafiq olaraq işçilərin qəbulu, başqa vəzifəyə keçirilməsi və işdən azad edilmələrinin vaxtında rəsmiləşdirilməsi və həyata keçirilməsi  - Əmək muqavilələrin hazırlanması, daxili əmrlərın hazırlanması  - Şirkətin kadrlara olan tələbatı haqqında vakansiyaların elan edilməsi  - Kadrların ixtisas, şəxsi və işgüzar keyfiyyətləri qiymətləndirilərək müvafiq struktur bölmələrdə düzgün yerləşdirilməsi və onların əməyinin istifadə olunmasına nəzarət  - İşcinin seçimi, orientasiyası, adaptasiya və attestasiyasına nəzarət  - İşçi heyətinin mükafatlandırılması... sonrakı

  • Kadrlar üzrə mütəxəssis - 500 - 600 AZN `Dövrə` MMC
    5 avqust 2017 в 18:05 | 77

    İş barədə məlumat - İş iki istirahət günü olan (şənbə və bazar) 5 günlük iş rejimi əsasındadır Namizədə tələblər - Sənədlərin xarakterindən asılı olaraq onları qovluqlarda səliqəli toplanmasını  - Lazım olduğu halda çevik tapılmasını icra etməyi bacaran qadın tələb olunur  - Bununla yanaşı xanım namizəd Əmək Məcəlləsi və əmək qanunvericiliyi sisteminə daxil olan normativ sənədlərlə işləməyi bacarmalıdır Müsabiqədə iştirak etmək istəyi olanlar CV göndərə bilərlər. Xahiş olunur qeyd edilən nömrə xidməti nömrə olduğunu nəzərə alaraq bu nömrəyə qeyri zəruri hallarda zəng vurmayasınız.  Namizəd CV əsasında seçilərək dəvət olunacaq.

  • HR menecer - 400 AZN Dispoint Agency
    5 avqust 2017 в 18:03 | 44

    İş barədə məlumat - Kadr planlaşdırma  - Yeni işə qəbul olunmuş işçinin sənədləşdirilməsi, yeni işçinin istiqamətlənməsi  - Effektivliyin idarə olunması  - Motivasiyanın idarə olunması Namizədə tələblər - Ali təhsil  - Cins: xanım  - Rus və Azərbaycan dili mütləqdir (rus dilini bilməyən namizədlərə baxılmır!)  - AR vətəndaşlığı  - Ünsiyyətcil  - Planlaşdırma, təşkilatçılıq və öz vaxtından səmərəli istifadə etmək bacarığı Zəhmət olmasa, CV göndərərkən, mövzu yerində HR Manager qeyd edin

  • Начальник производства - 500 - 800 AZN Pragma MMC
    5 avqust 2017 в 18:01 | 37

    İş barədə məlumat - Наша компания занимается производством изделий из нержавеющей стали:журнальные столики,консольные столики и т.д  - График работы с 9.00 до 18.00  - Выходной день: воскресенье Namizədə tələblər - Требовательный  - Ответственный  - Стрессоустойчивый  - Дисциплинированный  - Желательно владение ПК

  • Supervayzer - 1000 - 1400 AZN Atropatena
    5 avqust 2017 в 17:59 | 38

    İş barədə məlumat - Verilmiş ərazidə təmsil etdiyi şirkətin məhsullarının distribyusiyasını və merçendayzinqini təmin edilməsi  - Satış komandasının işinə nəzarət və onların idarə edilməsi  - Satış hədəflərinin yerinə yetirilməsinə nəzarət  - Məhsulun yerli bazarda uğurlu satışının təmin edilməsi  - Müştərilərin ziyarət edilməsi  - Yeni müştərilərin cəlb edilməsi  - Müştərilərin şikayətlərinin və müraciətlərinin təhlil edilməsi - Vaxtaşırı ərazi vəya region üzrə yoxlamalrın keçirilməsi  - İş qrafiki həftədə 6 gün  - İş yeri Ağcəbədi və Bərdə rayonu  - Əmək haqqı 1400 AZN + Yanacaq xərci Namizədə tələblər - Ali təhsilli  - MS Office üzrə biliklər  - Şəbəkə Marketlər bazarı və... sonrakı

  • HR menecer - 300 - 400 AZN MyTech
    5 avqust 2017 в 17:58 | 37

    İş barədə məlumat - Yeni personalların yığılması  - İş saatı: 10:00-17:00  - İş günləri: I-VI (VI gün qısa iş günü) Namizədə tələblər - Ali təhsil  - Cins: xanım  - Rus və Azərbaycan dillərində sərbəst danışıq CV göndərərkən mövzu yerinə HR qeyd edin.

  • Administrator - 400 - 600 AZN LaserLand
    5 avqust 2017 в 17:56 | 45

    İş barədə məlumat - Mütəmadi olaraq müştəri məmnuniyyətinin dərəcəsinin yoxlanması  - İşçi heyətinin idarə olunması  - İşçilərin qrafikini tərtib etmək və davamiyyətə nəzarət  - İş vaxtı yaranan problemləri operativ həll etmək və rəhbərliyi vaxtında məlumatlandırmaq  - Xidmətlərin keyfiyyətli və ən yüksək səviyyədə həyata keçirilməsinə nəzarət  - Gündəlik və aylıq hesabatların hazırlanması Namizədə tələblər - Azərbaycan vətəndaşlığı  - Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmalı  - İngilis dilini bilməsi üstünlükdür  - Ofis proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı  - İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalı  - Liderlik keyfiyyətlərinə sahib olmalı  - Komandada işləməyi bacarmalı  - Yaş həddi 25-35  - Ali təhsil  - Xanım namizəd

  • Секретарь-референт - 800 - 1500 AZN Company
    5 avqust 2017 в 13:08 | 219

    İş barədə məlumat - Предлагаемая заработная плата: от 800 до 1500 AZN, с учётом профессиональной подготовленности кандидата  - График работы: с понедельника по пятницу с 09:00 до 19:00. В субботу с 11:00 до 14:00 Namizədə tələblər - Пол: женский  - Высокообразованная, интеллектуальная личность  - Чёткое понятие об ответственности  - Восприятие и безукоризненное исполнение своих обязанностей  - Коммуникабельность  - Доброжелательность  - Порядочность  - Высоко презентабельный приятный внешний... sonrakı

  • KOMPÜTER İŞLƏRİ ÜZRƏ OPERATOR - 300 AZN Soliton Mağazalar Şəbəkəsi
    5 avqust 2017 в 13:06 | 131

    İş barədə məlumat - Mağazanın fəaliyyəti ilə əlaqədar məlumatların kompüterə daxil edilməsi  - Dəyişikliklərin bazada qeyd edilməsi  - Gündəlik hesabatların hazırlanması  - Fəaliyyəti ilə bağlı mütəmadi olaraq birbaşa rəhbərinə hesabatlar hazırlayıb təqdim edilməsı  - AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə  - Həftədə 6 iş günü: 10:00-20:00  - Nahar şirkət tərəfindən verilir Namizədə tələblər - ​Bu sahədə iş təcrübəsi mütləqdir  - Ali və ya orta-ixtisas təhsilli olmalı  - MS Office proqramlarını rahat istifadə etməli  - Birgə iş-komandada işləmə qabiliyyəti olmalı  - Cins: Qadın

  • Direktor assistenti - 400 - 600 AZN Beta Azerbaijan
    5 avqust 2017 в 13:03 | 231

    İş barədə məlumat - Rəhbərin iş qrafikinə uyğun iş planını hazırlamaq (görüşlər, zənglər, qəbullar və s.)  - Rəhbərin texniki fəaliyyətini təchiz etmək (nəqliyyat sifarişi, bilet sifarişi, görüşlərin təşkili və s.)  - Rəhbərin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi  İş vaxtı həftənin 6 günü 08.30 - 18.00, İstirahət günü: Bazar Namizədə tələblər - Cinsi: xanım  - Sənədlərlə işləmək bacarığı  - Müvafiq sahə üzrə təcrübə (1-3 il)  - Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı  - İşə yaradıcı yanaşma, təşkilatçılıq və ünsiyyət qurmaq qabiliyyəti  - Vəzifə öhdəliklərini vaxtında yerinə yetirmək  - Kargüzarlıq  - Komandada işləmək bacarığı  -... sonrakı

  • Resepşn - 200 - 300 AZN LaserLand
    5 avqust 2017 в 13:02 | 94

    İş barədə məlumat - Müştərilərin qarşılanması və qeydiyyatı  - Telefon zənglərinə cavab verilməsi  - Administratora inzibati işlərdə dəstək  - Xidmətlərin keyfiyyətli və ən yüksək səviyyədə göstərilməsi  - Rəhbərliyə gündəlik hesabatların göndərilməsi  - Növbəli iş saatı  - AR Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə Namizədə tələblər - Azərbaycan vətəndaşlığı  - Azərbaycan və Rus dilləri üzrə mükəmməl biliklər  - Səliqəli, punktual, xoş görünüşlü  - Ünsiyyətcil olmalı  - İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalı  - Komandada işləməyi bacarmalı CV-siz namizədlərə baxılmır.Seçimlərə düşmək üçün şəkilli cv göndərmək mütləqdir!

  • Call-center operatoru - 200 - 300 AZN Xəzər Service
    5 avqust 2017 в 13:01 | 109

    İş barədə məlumat - İş 2 növbəlidir (gecə və gündüz növbələri)  - Namizəd yalnız bu növbələrin birini seçərək işləyə bilər  - İstirahət günləri var Namizədə tələblər - Operator vəzifəsinə xanımlar və bəylər tələb olunur  - Məsuliyyətli və kollektivə uyğun olmalı  - Səbirli və təmkinli olmalı  - Cəld və bacarıqlı olmalı  - Müştərilər ilə incə və səlis danışmalı  - Dil bilikləri: Azərbaycan səlis (Rus dili arzu olunandır) CV göndərməyiniz daha uyğun olar.  Cv-lərinizi hr@7111taksi.az elektron poçtuna göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Call-center operatoru - 300 - 400 AZN INNES
    5 avqust 2017 в 12:54 | 56

    İş barədə məlumat - Məlumat mərkəzinə daxil olan zənglərin cavablandırılması və emal olunması  - Sifarişlərin qəbulu və icrasının izlənməsi  - Məmnuniyyət sorğusunun keçirilməsi  - Həftəlik və aylıq raportların təqdim olunması  - Nahar yeməyi şirkət tərəfindən verilir  - İş qrafiki: 6 iş günü  - İş ssatları: 1-5 günlər 09:00-18:00, şənbə günü 09:00- 14:00 Namizədə tələblər - Yalnız xanımlar  - Məsuliyyətli, səbirli, stressə dözümlü, gərgin iş rejimində çalışmaq qabiliyyəti  - Səlis diksiya. Məntiqi düşünmə. Diqqətcil  - Rus və Azərbaycan dillərində mükəmməl danışıq qabiliyyəti  - İngilis dilini orta səviyyədə bilməsi  - Ofis proqramlarında mükəmməl işləmə bacarığı ( Word, Excell, Power Point)  - Sənədləşdirmə və yazışma işlərini aparma bacarığı

  • Ассистент директора - 700 - 900 AZN AzTrade
    5 avqust 2017 в 12:53 | 39

    İş barədə məlumat - Перевод документов с английского языка  - Ведение переписки с иностранцами  - График 1-5 с 9:00 - 18:00 Namizədə tələblər - Высшее образование  - Пол женский  - Знание MS Office  - Знание азербайджанского, русского и английского языков в совершенстве Интересующихся лиц просим высылать CV на адрес hr@aztrade.az с указанием названия вакансии

  • Администратор офиса - 800 AZN Gidromaşservis QSC
    5 avqust 2017 в 12:52 | 47

    İş barədə məlumat - Обеспечение порядка и общий контроль в офисе  - Оперативное решение возникших проблем в офисе  - Прием звонков, встреча клиентов и гостей  - Отправка и прием писем, ведение при необходимости деловой переписки  - Прием и сдача заказов, контролирование процесса подготовки заказов  - Обеспечение необходимого делопроизводства согласно правилам ведения учета, оборота и архивации  - Планирование и контроль поставленных задач на ежедневной и ежемесячной... sonrakı

  • Ofis meneceri - 200 - 300 AZN Bright Education
    5 avqust 2017 в 12:50 | 48

    İş barədə məlumat - Müştəriləri qarşılamaq  -Tələbələrin qeydiyyata alınması  - Daxil olan telefon zənglərinə cavab vermək  - Lazımi sənədlərin hazırlanması  - Ofis daxili işlərin icra olunması  - Şirkətin rəsmi ünvanına yönləndirilmiş məktubların cavablandırılması  - Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi - Həftənin 6 günü, saat 09:00-20:00 Namizədə tələblər - Yalnız xanım namizədlər  - Azərbaycan,rus dilində səlis danışmaq  - İngilis dili biliyi arzu olunandır  - Ofis proqramlarında işləmək bacarığı  - Məsuliyyətli və operativ olmalı  - Ünsiyyətcil və gülərüz olmalı  - İnsanlarla ünsiyyət qurmaq və təqdimat bacarıqları

  • Office assistant - 300 - 500 AZN Medaz Medical Systems LLC
    5 avqust 2017 в 12:47 | 29

    İş barədə məlumat - Receiving deliveries  - Ordering couriers  - Responding to all telephone calls  - Ordering of office stationery  - Organizing servicing and repair of office equipment  - Carrying out any other reasonable duties as requested by your top management  - 1-5 day working days  - 9:00 - 18:00 working hours  - Lunch at office Namizədə tələblər - Reception experience  - Competent in use of MS Office  - Able to deal confidently and politely with people at all levels  - Positive and proactive approach to work  - Great communication skills and a cheerful demeanor  - Good written and speaking skills in English and Russian  - Able to use printer and fax

  • Ofis meneceri - 300 - 500 AZN ASEL GROUP
    5 avqust 2017 в 12:45 | 54

    İş barədə məlumat - Daxil olan zənglərə cavab vermək  - Müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək  - Tədris mərkəzi barədə muraciət edənləri məlumatlandırmaq Namizədə tələblər -Xanım namizədlər  - Rus dili əla,ingilis dili bilmək arzuolunandır  - Ofis proqramları biliyi  - Gülərüz  - Ünsiyyətcil  - Punktual

  • Персональный ассистент Директора - 500 - 700 AZN METAK
    5 avqust 2017 в 12:43 | 39

    İş barədə məlumat - Учет и распределение поступающей информации, своевременная передача документов, сообщений и информации руководству (письменно или устно)  - Обеспечение входящих и исходящих звонков  - При необходимости участие на собраниях, ведение протоколов и иных документов  - Осуществление технической помощи (копирование, печать, сканирование и пр.)  - Планирование, координация и ведение рабочего графика: организация внешних и внутренних встреч, телефонных... sonrakı

  • Logistika üzrə mütəxəssis - 600 - 800 AZN Konfirom MMC
    5 avqust 2017 в 12:41 | 47

    İş barədə məlumat - Təchizatın Logistik məsələlərinin idarə edilməsi  - Sifariş olunan malların daşınması üçün optimal nəqliyyat şirkətinin seçilməsi  - Xammaların vaxtında yüklənməsi və sənədləşdirməsinə nəzarət edilməsi  - Gömrük rəsmiləşdirliməsi üzrə sənədlərin hazırlanması  - Malların təslim şərtlərinin "İncoterm" ə uyğun  - Sifarişlərin yerləşdirilməs və onun izlənilməsi  - Malların vaxtında gecikmə olmadan çatdırılmasını təşkil etmək Namizədə tələblər - Rus və ingilis dillərini bilməli  - Kompüter proqramlarında sərbəst işləməli (Microsoft Word, Excel, Outlook)  - İşgüzar danışıqları aparma qabiliyyətli  - Məsuliyyətli, diqqətli, dəqiq və ünsiyyətcil olmalı

  • Генеральный менеджер - 1000 - 1200 AZN Gelinim Wedding Boutique
    5 avqust 2017 в 12:39 | 46

    İş barədə məlumat - Установление новой стратегии продаж в целях их повышения  - Управление персоналом (обучение, развитие, контроль)  - Руководство операционной деятельностью бутика  - Контроль мерчендайзинга и оформления витрин  - Контроль соблюдения стандартов обслуживания покупателей  - 10-часовой рабочий день (c 10.00 до 20.00)  - 1 день– выходной  - Оформление по трудовой АР  - Удобное расположение бутика  - Тип занятости: полная занятость, полный день Namizədə... sonrakı

  • Executive Assistent - 700 - 900 AZN SIR Group Security
    5 avqust 2017 в 12:37 | 35

    İş barədə məlumat - Develop and execute the company's business strategies in order to attain the goals of the board and shareholders  - Provide strategic advice to the board and Chairperson so that they will have accurate view of the market and the company's future  - Prepare and implement comprehensive business plans to facilitate achievement by planning cost effective operations and market development activities  - Ensure company policies and legal guidelines are communicated all the way from the top down in the company and that they are followed at all times  - Communicate and maintain trust relationships with shareholders, business partners and authorities  - Oversee the company's financial performance, investments and other business ventures  - Delegate responsibilities and supervise the work of executives providing... sonrakı

  • Mağaza direktoru - 900 AZN `Kontakt Home`
    5 avqust 2017 в 12:36 | 68

    İş barədə məlumat - Satış personalının və kredit bölməsinin idarəedilməsi  - Mağaza standartlarının və reqlamentlərinin qorunmasına nəzarət;  - Mal qalıqlarına nəzarət və uçotun aparılması  - Assortimentin və satışın analizi  - Daxili inventarizasiyanın aparılması  - Alıcılarla iş  - AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə  - Əmək haqqı- razılaşma yolu ilə Namizədə tələblər - 3 ildən artıq elektronika və məişət texnikası mağazasına rəhbərlik, və ya 3 ildən artıq istehlak kreditləri sahəsində təcrübə  - Təcrübəli kompyuter, 1C və Excel istifadəçisi  - Azərbaycan dilini mükəmməl bilməsi zəruridir, rus və ingilis dili bilikləri arzu olunandır  - Liderlik xüsusiyyətləri  - Yaranmış problemləri həll... sonrakı

  • Menecer - 100 - 200 AZN Edu-support Almaniyada təhsil mərkəzi
    5 avqust 2017 в 12:22 | 24

    İş barədə məlumat - Real proyektlər üzərində işləniləcəkdir  - Həftədə 6 iş günü  - 1-5 - ci günlər saat 10:00-19:00  - 6-cı gün saat 10:00 - 16:00 Namizədə tələblər - Full time təcrübə və iş imkanı 10:00 – 19:00  - Alman dili B1  - İngilis dili İntermediate  - Azərbaycan dili səlis  - Rus dili səlis  - Cinsi: qadın  - Excel-i yaxşı bilməli