Ofis meneceri - 800 AZN Gidromaşservis QSC / Ish ELANLARI - İŞ yerleri


Vakansiya / İnzibati / Ofis menecmenti
2 oktyabr 2017 в 23:22 | 226 | Azərbaycan / Bakı

Xidmətin seçimi

İş barədə məlumat - Müvafiq sənədləşmə işinin aparılması  - İclasların və gündəlik təsərrüfat xidmətinin təşkil edilməsi.  - Rəhbərliyin ezamiyyə sənədlərinin hazırlanması  - İşçiləri dəftərxana ləvazimatı, işə lazımlı mebel və texniki avadanlıqların işlək vəziyyətdə saxlanmasının təmin edilməsi  - Şirkətin mebel inventarı ilə təmin edilməsi, onların qorunması və vaxtında təmir olunmasına nəzarət edilməsi  - Təmizlik işlərinin və daxili otaqların səliqəli saxlanmasının təşkil edilməsini  - Hər il inventarizasiya, hesabdan silmə və təyin olunmuş uçotun aparılmasını  - AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə.  - İş qrafiki: 09:00-dan 18:00-dək  - 6 günlük iş qrafiki, şənbə qısa iş günü  - Əmək haqqı: 800 AZN Namizədə tələblər - Ali təhsil  - Müvafiq sahədə iş təcrübəsi 5 ildən az olmamaq şərtilə;  - İdarəetmədə müvafiq sənədləşmənin və kargüzarlıq işinin aparılmasına dair qanunvericiliyi  -Şirkətinin işgüzar profilini, fəaliyyət istiqamətlərini, istehsalat  ixtisaslaşmasını, struktur bölgüsünün xüsusiyyətlərini, təsdiq  olunmuş vahid kargüzarlıq sisteminin standartlarını  - Yaş həddi: 50 yaşadək



Əlavə məlumat:
  • Əlaqədar şəxs: Elnarə x
  • Vəzifə: Ofis meneceri
  • E-mail: hr@gms.az
  • Telefon 1: (050) 240-92-22
  • Şirkətin adı: Gidromaşservis QSC
  • İş təcrübəsi: 3 ildən 5 ilə qədər
  • Təhsil: Ali