Office Manager - 400 - 500 AZN SABAH GROUP MMC / Ish ELANLARI - İŞ yerleri


Vakansiya / İnzibati / Ofis menecmenti
2 oktyabr 2017 в 23:33 | 180 | Azərbaycan / Bakı

Xidmətin seçimi

İş barədə məlumat - Receive, direct and relay telephone messages and fax messages  - Provide word-processing and secretarial support  - Type confidential documents on a word processing system using a range of office software, including email, spreadsheets and databases  - Managing filing systems; organizing the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment  - Arranging regular testing for electrical equipment and safety devices  - Good interpersonal skills  - Good written and verbal communication skills  - Good computer skills knowledge(including Word & Excell) - Presentable looks Hardworking  - 5/7 day  - Full-time (10:00 -19:00)  - Salary 450 azn Namizədə tələblər - Citizenship of Azerbaijan Republic  - Candidate must be a graduate of Bachelor's Degree  - Female  - Age 22-35  - Required Qualifications: Fluent in Azerbaijan, Russian and English



Əlavə məlumat:
  • Əlaqədar şəxs: HR Departament
  • Vəzifə: Office Manager
  • E-mail: hr@sabah-group.com
  • Telefon 1: (012) 563-44-01
  • Şirkətin adı: SABAH GROUP MMC
  • İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
  • Təhsil: Ali