Baş mühasib - İntiqam Abid

15 oktyabr 2019 də 15:08 (до 14.10.2021) 600 Bakı
Məlumat

1. Vergi sahəsi ilə bağlı bütün əməliyyatlar- bütün vergi hesabatların göndərilməsi, e-VHF-ın yazılması, Gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi. 2. Qanunvericilik (Nağdsız hesablaşmalar haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu,“Elektron ticarət haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, Elektron qaimə fakturanın tətbiq edilməsi barədə və s) 3. Beynəlxalq Mühasibat kursları - F 1 - Biznes Mühasibat - F 3 - Finance Accounting 4. DSMF və statistika hesabatlarının hazırlanması və göndərilməsi 5. Əmək haqqının hesablanması. Xəstəlik vərəqələri, ezamiyyətin və məzuniyyətin hesablanması. Əmək qanunvericiliyi. 6. Mühasibat və vergi uçotu ilə bağlı bütün əməliyatlar. 7. e-gov.az, e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə etmək. 8. 1C proqramlarında işləmək. 9. Kadr işlərinin təşkili. 10. İngilis dilini bilirəm.
1. Müəssisə: AGAH Qrup MMC - Baş mühasib (2017 yanvar - hal-hazırda) 2 .Müəssisə: CSS MMC - Baş mühasib (3 il) Vəzifə öhdəlikləri: Vergi, DSMF, Statistika orqanlarına aylıq, rünlük və illik hesabatlar təqdim etmək. Gəlir və xərclərin, hesablaşma hesabı, valyuta hesabı və ƏDV sub-hesabı (Depozit) üzrə mədaxil və məxaric olunan pul vəsaitlərinin uçotunu aparmaq. Gündəlik olaraq mədaxil və məxaric olunan pul vəsaitlərini 1C 7.7 və 1C 8.2 proqramlarına işləmək. BTP proqramında işləməklə vergi bəyannamələri göndərmək və vergi məsələləri ilə bağlı işlərdə birbaşa iştirak etmək. Şirkətin bank əməliyyatlarını həyata keçirmək. Debitorlara Vergi Hesab Fakturaları yazmaq və pul ödənişlərinin edilməsi üçün onlarla danışıqlar aparmaq. Nağd pul vəsaitlərinin kassaya mədaxil olunmasında iştirak etmək. Əsas vəsaitlərin (Torpaq,tikili və avadanlıqlar) və azqiymətli, tezköhnələn əşyaların uçotunu aparmaq. Onların mədaxil, məxaric,yerdəyişmə və silinməsini həyata keçirmək. Əmək haqqını hesablamaq. Təh-təl hesab şəxs uçotunun aparılması. Bank əməliyyatlarının aparılması. İşçilərin sığorta məsələlərini həll etmək. Əlavə kadr işini təşkil etmək. Digər maliyyə məsələlərini həll etməkşirkətin xalis xərcləri, gəlirləri, mənfəət və mənfəətin hesablanması Daxili və xarici idarə edilməsi üçün maliyyə hesabatlarının (SOFP, SOCI) və hesabatların hazırlanması material hesabları və digər aktivlərin idarə edilməsi pul vəsaitlərinin hərəkəti və digər müxtəlif hesabatlarının hazırlanmasında Anbar əməliyyatlarına nəzarət Müəssisənin Nağd pul və bank əməliyyatları Müqavilələrin və digər biznes əməliyyatları ilə iş Faktura hazırlanması və satış Faturalandırma sistemi nəzarət (debitor və kreditor borcları, həm də) və müştəriləri ilə uyğunlaşdırılması 3. Müəssisə: "GENERAL SUPPLY" MMC və "MASTER ALLIANCE" MMC - Baş mühasib BTP proqramında işləməklə aylıq və rüblük vergi hesabatlarını göndərmək. Əmək haqqını hesablamaq. Təh-təl hesab şəxs uçotunun aparılması. Bank əməliyyatlarının aparılması. DSMF hesabatlarının verilməsi, B1,B3 proqramlarında işləmək. İşçilərin sığorta məsələlərini həll etmək. Əlavə kadr işini təşkil etmək. Digər maliyyə məsələlərini həll etmək 4. Müəssisə: MODERN GROUP / “ORO MEBEL” MMC - Baş mühasib müavini 5. Müəssisə: “HIDROLOTUS” LLC - Mühasib Vəzifə öhdəlyi: Yuxarıda sadalanan işlər. 6. Müəssisə: Vergilər Nazirliyi 13 saylı Ərazi Vergilər İdarəsi - Böyük Dövlət Vergi Müfəttişi Vəzifə öhdəliyi: Vətandaşların, vergi ödəyicilərinin vergi orqanında qeydiyyatını aparmaq (Fiziki və Hüquqi şəxslərin, Təsərrüfat subyektinin (obyektin), Nəzarət-Kassa Aparatının, Əlavə Dəyər Vergisi və s. vergilərin qeydiyyata alınması və qeydiyyatdan çıxarılması, bank hesablarının açılması üçün şəhadətnamə-dubilkatın, vergi ödəyicisinin fəaliyyəti, borcu, dövriyyəsi, ödədiyi vergilər, mükəlləfiyyəti, yüklülüyü baradə arayışların verilməsi və.s) Vətandaşların, vergi ödəyicilərinin qanunvericiliklə bağlı suallarını cavablandırmaq, vergi məcəlləsində qeyd olunmuş maddələrin izahını vermək. Vergi ödəyicilərinin vergi bəyannamələrində, qeydiyyat məsələlərində yaranmış uyğunsuluzluqların izahını vermək, səhv göndərilmiş bəyannamələrin düzgün şəkildə göndərilməsi üçün vergi ödəyicilərinə kömək göstərmək, bütün növ vergi bəyannamələrini (ƏDV, Mənfəət, Əmlak və s) cari, dəqiqləşmiş bəyannamələr vermək, Yük Gömrük Bəyannamələrini (YGB) izah etmək. Vətandaşlara, vergi ödəyicilərinə elektron xidmətlər göstərmək (e-taxes.gov.az, e-gov.az portallarından istifadəsini, Bəyannamə Tərtibatı Proqramının (BTP) Kömputerə yüklənməsini və istifadəsi və s.) Vergi ödəyicilərinin əmək müqavilələri ilə bağlı yaranmış suallara cavab vermək, e-gov.az hökümət portalında işçiləri qeydiyyata almaq və qeydiyyatdan çıxartmaq. Vətandaşların, vergi ödəyicilərinin müraciətlərinə uyğun olaraq şəxsi, biznes və dövlət Asan İmza Sertifkatlarının hazırlanması, aktivləşdirilməsi və təqdim edilməsinı həyata keçirtmək. Vətandaşların, vergi ödəyicilərinin yazılı müraciətlərini qəbul etmək (təklif, şikayət, irad və s.)
Azər Aslanov, 45 yaş, təhsil ali, iş təcrübəsi 5 ildən artıq, yaşadığım şəhər - Bakı, 300 AZN məbləğdən az olmayan maaşa iddialıyam
Qiymet - 2300 AZN
Telefon - (070) 615-94-77

Похожие объявления

Şərhlər
Bu yazı üçün şərh yoxdur. Birinci ola bilərsiniz!

Şərh əlavə edin

Yalnız qeydiyyatdan keçmiş istifadəçilər şərh yaza bilərlər!

İş elanı və ya cv axtar

')