Ofis meneceri - Günay xanım 600azn / Ish ELANLARI - İŞ yerleri


Vakansiya / İnzibati / Ofis menecmenti
29 fevral 2016 в 19:39 | 6102 | Azərbaycan / Bakı

Xidmətin seçimi

İş barədə məlumat - Şirkətdaxili sənədləşmə işinin qeydiyyatı aparılmalı  - Personalı idarə etmək:  - Ofisə gələn qonaqları qarşılamaq  - Ofisin cari təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı lazımi işləri görmək  - Ofis daxili idarəetmə işlərini yüksək səviyyədə yerinə yetirmək  - Kargüzarlığın aparılması işini, daxili normativ, metodik və digər rəhbər materialları, Direktorun əmr və göstərişlərini yerinə yetirmək  - Daxil olan telefon zənglərinə cavab verməli, öz səlahiyyətləri səviyyəsində sorğuları cavablandırmalı və ya telefon zənglərini müvafiq şəxslərə ünvanlamalı  - Zavodla əlaqə saxlamaq siafrişləri təhvil almaq  - Firmanın işgüzar profilini, fəaliyyət istiqamətlərini, istehsalat ixtisaslaşmasını, təşkilati və idarəetmə quruluşunu, əməyin və idarəçiliyin təşkil olunmasının əsaslarını, əməyin mühafizəsi normalarını və daxili nizam-intizam qaydalarını bilmək  - İş rejimi: I-V günlər, saat 09:00-18:00  - Nahar şirkət tərəfindən verilir  - Şirkət servislə təmin edir Namizədə tələblər - Yalnız xanımlar  - Ali təhsilli  - Azərbaycan dilini bilməli (Rus və İngilis dilləri arzuolunandir)  - Yaradıcı, ciddi, səbrli, məsuliyyətli, kreativ, kollektivdə yüksək işləmək bacarığı olmalı  - Problemi həlletmə, ekstremal vəziyyətlərdə müstəqil qərarvermə və ünsiyyət qurma qabiliyyəti, təklif vermə yüksək səviyyədə olmalı  - Dəqiq, qərəzsiz olmalı və analiz, təklif vermə qabiliyyətinə sahib olmalı  - İşgüzar ünsiyyətin əxlaqını və peşə etiketi qaydalarını bilməli  - Gərgin iş şəraitində işləmək bacarığı olmalı



Əlavə məlumat:
  • Əlaqədar şəxs: Günay xanım
  • Vəzifə: Ofis meneceri
  • E-mail: office@premiumtransport.az
  • Telefon 1: (055) 909-11-04
  • Şirkətin adı: Premium Transport
  • İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər
  • Təhsil: Ali